این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

مشخصات بلاگ

ستر من از سلاله عشق من است...
این دست و پای بسته ی من نیست!
به زیر چادرم پرنده ای نهان است.
من آزادی را از ورای آزادگی ام رصد میکنم.
من خویشتنم را برای تو پنهان کرده ام...

  • حامی

انسانیت

کویر

محبت

نظرات  (۲۵)

سلام
منظورم این بود کارتون رو ادامه بدین
عمریست که از حضور او جا ماندیم
در غـربت سـرد خویش تنها ماندیم
او مـنتظرست تـا کــه مـا بـرگـردیم
مایـیـم کـه در غیبت کـبری مـاندیم

منتظر حضور

یا حق
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج...
-
خدمت رسیدم
سلام!
خودشون رو حذف کردن از لیست آدما ! بی خیال خواهر! همواره پیشتاز باشی..
پاسخ:
سلام!
نخوامم باید باشم...(پیشتاز بودنو میگم)
سلام
هر که کارش خدایی باشه بایدم حذفش کنن
پاسخ:
با من بودید الان؟(خجالت)
ایشالا که همینطوری باشه...
سلام
ای بابا چرا تو آپ نمی شی با این قلم قشنگت اومدیمو شهید شدی.
هی من میامو خبری نیست و تو خنوز متاسفی:دی
حیف نیست؟
زود باش آپ کن
پاسخ:
سلام!
حیف که نیست:)
ولی آپ شدیم...
سلام...
چی بگم والا....آخه چرا حذف کردن؟؟؟
عجب...
منتظر برگشتتون با قدرت هستیما...
التماس دعا
یاعلی مددی
پاسخ:

سلام

ایشالا

سلام.
من که نفهمیدم چی شده!!!
خیره انشاالله
التماس دعا.
یا علی.
پاسخ:

سلام!

هیچی.از صحنه مجازی حذفم کردن که ایشالا ناامیدش میکنم...

  • آهسته عاشق می شوم
  • خداونددر کلامی به این مضمون می گوید:
    بنده من!من انچنان به تو توجه میکنم که گویی تنها تو بنده منی
    اما تو آنچنان از من غافلی که انگار هزاران خدا داری!!!

    دو قدم بیش نیست این همه راه...
    سلام حامی عزیزم
    برادری این سوالو مطرح کرد توی وبلاگم و من اطلاعات کافی در این زمینه ندارم شما میتونی راهنمایی کنی؟
    :یک شبهه: چرا امام خامنه ای حفظه الله ماهانه یا حداقل هرساله به یکی از استانها تشریف نمیارن تا مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داده مستقیما بر انجام کارها توسط مسئولین نظارت نموده و یا باعث حداقل دلگرمی مردم شوند؟
    اینم ادرس وبشه:
    http://mersad59.blogfa.com/
    پاسخ:

    سلام...

    قرار نیست تمام کارهای یک نظام سیاسی رو رهبری انجام بده.روئسای قوا منصوبین مردم و رهبری هستن تو قوه های خودشون و هرکدوم وظایف مشخصی دارن.سرکشی از استانها رو رئیس جمهور کابینه ش به عهده دارن ه که مداوم داره انجام میشه.نه فقط در غالب سفرهای استانی.وزرا گاها سوای سفرهای استانی رئیس جمهور، به استانهای مختلف و بخشهای مربوطه شون سرکشی میکنن.به اضافه اینکه هرکدوم از اینها باز نمایندگانی دارن توی شهرها که رسیدگی کنن به امور مردم!طبیعیه که رهبری م فرصت سفرهای چند روزه مداوم به شهرهارو ندارن، با این وجود هرسال به یکی از استانها سفر میکنن.

    -

    دیگه خودتون زحمت انتقالشو به دوستمون بکشید :)

    آی آدمها...
    مرام حسین(ع) عمل کردنی است
    نه گفتنی
    نه خواندنی...
    آی آدمها
    که آدم نیستید!

    سلام...
    و لعنت الله علی القوم الظالمین
    پاسخ:
    سلام...
    و لعنت الله علی القوم الظالمین
    د نگرفتی
    من جواهرات کوه نور رو میگم
    بیخیال
    پاسخ:
    :)
    که علاقه به جواهر نداری؟ ها؟!
    پاسخ:

    کاملا جدی گفتم!

    اصلا!

    کی نابود کرد؟؟؟؟
    من خودم خودمو نابود کردم از اونه :|
    سلام
    روز بخیر
    با عنوان"مردان محمود احمدی ژاد" بروز هستم
    منتظر حضورتون هستم
    **********
    چرا وبتون این شکلی شده؟!
    سلام حامی جونم
    با معروفترین جواهرات جهان به روزم
    دنیا زده شدیم:)))
    پاسخ:

    سلام :)

    از اونجایی که هیچ علاقه ی به جواهر ندارم اومدم!

  • دلداده{شلخته ..}
  • خیییییلی زشت که .............................
    پاسخ:

    چی زشته؟

    وب خودت؟ :)

    نه بابا!انقادام زشت نبود(زبون)

    ادم چقدر میتونه حقیر باشه....
    حیفه که ادم این کلمه رو هم براش بکار ببرن...

    به توانت ایمان دارم.به ارادت...به ساختن دوباره ت

    علی یارت
    سلام

    مطالبت کو؟؟؟!!!

    هر وقت نوشتی به ما هم خبر بده ببینم چی می نویسی،وای به حالت اگه خبرم نکنی!!!

    با تشکر از حضورتون
    پاسخ:

    سلام!

    بعله اقا...چشم!

    تو این وب چرا چیزی پیدا نمی شه؟؟

    بروزم
    پاسخ:

    تا دو روز پیش خیلی چیزا پیدا میشد!

    ایشالا دوباره راه میوفته...

    سلام و درود بر حامی
    تسلیت...
    حذفتون کردند؟!
    به همین راحتی؟
    خدا خذفشون کنه الهی!به زمین گرم بخورن...یه جوری که دیگه از جا پا نشن...
    دلت خنک شد یا بازم بگم؟!
    |:
    پاسخ:
    منم همین شکلی شدم وقتی فهمیدم...
    عجب نامردایی پیدا میشه خار شدی تو چشماشون................به وب منم یه سر بزن هنوز راه نیافتاده ولی خوووب...........قصه شهادت
    پاسخ:

    شما که باید خوشحال باشی :)

    بلد نیستی آدرس بذاری انگارـنه؟

    بذار بازم اعتراف کنم امشب داشتم بهت فکر میکردم دیدم فرماندهی که زخمی میشه یا سنگرشو میزنن حتما خیلی خار تو چشم دشمنه
    خوش به حالت
    کاش یه روز به ما هم شلیک کنن

    جانبازیت قبول بی سنگر
    پاسخ:

    بابا نفرمائید!

    داره این امر بر ما مشتبه میشه که بعله...

    -

    سنگر که همیشه هستوایشالا هیچوقت خالیش نذاریم!

    دعامون کنید خانوم

    سلام حامی
    نمی دونی چه ناراحت شدم وقتی دیدم نیستی
    گفتم چرا اینکارو کرد اخه
    اون به این زیبایی حذف شد
    من که دیگه هچ!
    ولی خوشحالم اومدی
    به قتلگاه ما که گوگل است خوش امدی
    برم که همسایه ت کنم
    پاسخ:

    سلام عزیزم...

    شما محبت داری ولی همچین اش دهن سوزی م نبود :)

    ایشالا که خیره(کلا ماها هروقت چاره ای نداریم همینو میگیم)

    من عادت کردم به ساختن...

    سلام!
    حذفم کرد. نامحرمی که بغل گوشمه!
    لطفا کسانی که لینک بودن آدرس بذارن.
    تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی