این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

مشخصات بلاگ

ستر من از سلاله عشق من است...
این دست و پای بسته ی من نیست!
به زیر چادرم پرنده ای نهان است.
من آزادی را از ورای آزادگی ام رصد میکنم.
من خویشتنم را برای تو پنهان کرده ام...

شاخص انتخاب (1)

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵ ب.ظ

نامزد انتخابات اولاً باید به خدا و به این انقلاب و به قانون اساسى و به این مردم ایمان و اعتقاد داشته باشد؛

ثانیاً داراى روحیه‌ى مقاوم باشد. این ملت اهداف بلندى دارد، کارهاى بزرگى دارد، تسلیم نیست، کسى نمیتواند با این ملت با زبان زور حرف بزند. کسانى که در رأس قوه‌ى اجرائى قرار میگیرند، باید کسانى باشند که در مقابل فشارهاى دشمنان مقاوم باشند؛ زود نترسند، زود از میدان خارج نشوند؛
 ثالثاً انسانهاى با تدبیرى باشند، با حکمت باشند. ما در سیاست خارجى گفتیم «عزت و حکمت و مصلحت»؛ در ادارهى کشور هم همین جور است، در مسائل داخلى هم همین جور است، در اقتصاد هم همین جور است؛ باید با برنامه، با حکمت، با تدبیر، با نگاه بلندمدت و همهجانبه، با یک هندسهى صحیح کارها را مشاهده کنند، نگاه کنند، وارد میدان شوند
روزمرّه فکر کردن در مسائل اقتصادى، مضر است؛ تغییر سیاستهاى اقتصادى به طور دائم، مضر است - سیاستهاى اقتصاد باید سیاستهاى «اقتصاد مقاومتى» باشد.
 رابعاً باید تهذیب اخلاقى داشته باشد؛ نپرداختن به حواشى. اینها چیزهاى لازمى است. بنده توصیه‌ام به همهى دولتها همیشه همین بوده است. میدانید من از دولتها و از رؤساى جمهور در طول این سالهاى متمادى همواره حمایت کردم؛ توصیه هم کردم، در موارد متعدد و زیادى از آنها توضیح هم خواستم. تکیه این بوده است که براى مردم هزینه درست نکنند، مشکل درست نکنند، دغدغه‌آفرینى نکنند، مردم را دچار تشویش و نگرانى نکنند؛
البته وعده‌ى بیخود و بىمبنا هم ندهند، درِ باغ سبزهاى بى‌منطق هم باز نکنند؛ منطقى، معقول، منطبق با واقعیت و با توکل به خداى متعال حرکت را پیش ببرند...
 
امام خامنه ای
 7/اردیبهشت/حماسه سیاسی حماسه اقتصادی
 
پی نوشت:
حضرت آقا فرمودن از معتمدینتون تحقیق کنید.
علامع مصباح فرمودن: هرکس به جبهه پایداری اعتماد داره، نیازی به تحقیق نداره...

نظرات  (۱۴)

  • سجاد مؤذنی
  • هم مداد داریم هم داد پاک کن
    تشریف بیارید
    http://sajjad-m.blog.ir/1392/09/25/%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%BE%D8%A7%DA%A9-%DA%A9%D9%86
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم واحفظ امامناالخامنه ای...
    -
    روحش شاد استاد
    سلام،لازم به گفتن کسی نیست،شما به چنتا وبلاگ سر بزن اصلا همین نظرات خودتون رو بخون بعد دعوا وارث ومیراث رو میبینید.
    با ما؟
    بله خوب بود ممنون.
    پاسخ:
    ببینید آدمها سلایق و علایق مختلفی دارن با هم و این که سر این تفاوتها با دیگران به چالش بخورند کاملا طبیعیه.
    حالا این چالش خودش رو در قالب بحث و مناظره و البته گاها جدل نشون میده که به نظر من اگر منحرف نشه،پیشبرنده و مثبت هم هست.
    خیلی از اتفاقات خوب توی همین بحثها میوفته...
    البته این نظر بنده بود و شما مجازید متفاوت از من فکر کنید :)
    من نمیدونم ما مردم چرا با هم دعوا داریم؟چرا یه جور با هم صحبت میکنیم که انگار ارث پدر هم روازهم طلب داریم.
    اینو با همه هستم بدون هیج تعارفی.
    شاید بزرگترین مشکل ما همینه.
    لحن صحبت کردن ونوشتن خیلی مهم.
    لطفا این پیام را تایید کنید.
    پاسخ:
    اول سلام...
    کی گفته ما مردم با هم دعوا داریم؟ما همه باهم هستیم :)
    کی ارث میخواد؟ از کی؟
    این خیلی خوبه که تعارف ندارین با ما...
    لحن بنده مشکلی داشته با کسی؟
    چرا باید تایید نکنم نظر شما رو؟
    الان لحن من خوب بود با شما؟ :)
  • مــــــیخــــواهم با تو باشـــــــــمـ
  • به یاد سنگر سوخته ات بسیجی
    ستر من از سلاسه عشق من است...
    این دست و پای بسته ی من نیست!
    به زیر چادرم پرنده ای نهان است.
    من آزادی را از ورای آزادگی ام رصد میکنم.
    من خویشتنم را برای تو پنهان کرده ام...
    پاسخ:
    :)
    نه برادر،به این شدتم که من گفتم نیست.
    گاهی حرفا تحت الجو میشه،حرف زیبا یود ما هم بی جنبه وجو گیر.
    نه ته جهنم هم نیستیم اوضاع بدک نیست.
    خدا سیدمون رو حفظ کنه.
    یازهرا...
    پاسخ:
    با اجازتون برادر نیستم...
    ما امیدمون بخداست و رحمتش
    زیبا بود آفرین
    سایت بازتاب بهتر است یا بی بی سی
    پاسخ:
    سلام...
    منظورتون همون بازتاب بود که منهدم شد و شد تابناک؟
    که واسه "برادر محسن" دوران جنگه؟ :)
    نظر شما چیه؟
    سلام
    با مطلب جدید بروز هستم خوشحال میشم بهم سر بزنید
    پاسخ:
    سلام...
    جان ما فدای آقا...
    واقعا علامه مصباح نعمت الهی است
    ممنون عزیزم.
    پاسخ:
    انشالله...
    سایه شون مستدام الهی
    سلام ..

    خوب یاد آور جملات داغ و تازه حضرت آقا شدید .. ممنون .. ولی بعضی حرفهای آقا با رئیس جمهور بعدی است .. شاید هم فعلی .. نمی دانم ولی عجب صبری آقا دارد با ما و این رئسای جمهور .. بماند .. خدا هر آنچه مصلحت این مملکت امام زمان عج است را در این انتخابات رقم بزند ..

    "تا زنده ایم مجاهدیم"
    پاسخ:
    سلام...
    درسته اما بنظرم فعلا زمان حماسه سازی ماهاست انشالله
  • آهسته عاشق می شوم
  • خدایا
    دلم مرهمی می خواهد از جنس خودت!
    نزدیک
    بی خطر
    بخشنده
    بی منت!!!
    .
    .
    .
    التماس نور[گل]
    پاسخ:
    چیز دیگه ای میل ندارین شما؟!
    :)
    سلام

    ممنون از حضور

    یا حق
    سلام

    ان شاءلله با حضوری حماسه ساز کاندیدای اصلح را انتخاب خواهیم کرد.
    پاسخ:
    سلام!
    خدا معرفتشو بده ایشالا
    سلام...
    و حضرت ماه راه را نشان می دهد....
    التماس دعا
    یاعلی مددی
    پاسخ:
    سلام!
    و مهمتر انکه چه کسانی مسیر را طی میکنند!
    اگه این مسئوای خوش غیرت ما به حرفای آقا گوش بدن بخدا
    مملکت گلستون میشه ولی حیف که بینشون یابو زیاده
    پاسخ:
    مسئول داغون زیاد داریم ولی واسه انتخابات وظیفه ماها خطیرتره!
    آقا فرمودن ایجاد شور کنید برای حضور باشکوه توی انتخابات...
    راستی سلام :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی