این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

مشخصات بلاگ

ستر من از سلاله عشق من است...
این دست و پای بسته ی من نیست!
به زیر چادرم پرنده ای نهان است.
من آزادی را از ورای آزادگی ام رصد میکنم.
من خویشتنم را برای تو پنهان کرده ام...

حماسه آفرینی این است...!

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۹ ق.ظ

اگر چنانچه دل از امید خالى شد، فکر از منطق صحیح تهى شد، حماسه به وجود نمى‌آید. ما در ذهنها تردید ایجاد کنیم، در دلها یأس تزریق کنیم، حماسه به وجود مى‌آید؟ معلوم است که نه. حماسه‌آفرینى این است: فضاى بدبینى به وجود نیاید؛ فضاى سوء ظن به وجود نیاید؛ فضاى امید، فضاى خوشبینى، فضاى نگاه به چشم‌اندازها به وجود آید؛ چشم‌اندازهائى که قطعى است، یقینى است، حقیقى است، تلقینى نیست.

امام خامنه ای

11/اردیبهشت/حماسه سیاسی حماسه اقتصادی

 

امید

 

پی نوشت:

ـ معصوم(ع): «نحن حجج اللّه على خلقه و فاطمة حجّة اللّه علینا»

ـ امام خامنه ای:  زن باید خودش را در معرض دید مرد قرار دهد، براى اینکه مایه‌ى التذاذ مرد شود! ظلمى از این بالاتر؟

نظرات  (۶)

یعنی ما دیگه جزو پیوندهاتون نیستیم دیگه؟
پاسخ:

همه چیز پاک شد اینجا...

اضافه میشین انشالله

بروزم با:
حتی مطهری اول را هم می توان نقد کرد
سلام
و چقدر خوبه که ما سید علی رو داریم
به روزیم به ما هم سری بزنید
قلمتون مستدام
  • امیر یلربیگی
  • سلام . خوشحال میشم اگه به وبلاگ بنده نیز سر بزنید .
    پاسخ:
    باافتخار خدمت رسیدم.
    سلام

    لبیک یا امام خامنه ای

    "تا زنده ایم مجاهدیم"
    پاسخ:

    سلام

    :)

  • مــــــیخــــواهم با تو باشـــــــــمـ
  • واقعا کا رقشنگیه که همه اش نقل قول های حضرت امام و حضزتِ ماه رو میاری می نویسی.دستت دردنکنه...
    حماسه روحش شجاعته!
    و اشجع الناس من غلب هواه...
    استاد پناهیان می گفت قبل از انتخابات شروع کنید تقوای خودتونو ببرید بالا...تزکیه نور میده و بصیرت و حماسه خلق می کنه...
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام!
    چراغ راهمون همین فرمایشات امام راحل و امامه...
    هرچی میکشیم از همین تقوای ضعیفمونه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی