این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

مشخصات بلاگ

ستر من از سلاله عشق من است...
این دست و پای بسته ی من نیست!
به زیر چادرم پرنده ای نهان است.
من آزادی را از ورای آزادگی ام رصد میکنم.
من خویشتنم را برای تو پنهان کرده ام...

نه سازش نه تسلیم، یار رهبری هستیم...

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳ ق.ظ

ضد به خال مادربزرگ87 ساله ی من که گفت:

"میخوای ببینی کی کارش درسته و کی نه، ببین کی آ دوروبرشو گرفتن..."

راست میگفت...بیشتر از فهم سیاسی خیلی ها میفهمد!

کاندیدایی که دور وبرش تا چشمانت کار میکند سرمایه داران و تجار و پولدارهای تهرانی را می بینی!

 یا کاندیدایی که مثلا فرمانده جنگ بوده اما انگار حافظه اش نم کشیده و عاجز است از درک...مدام دارد دم از ارتباط و تعامل با آمریکایی را میزند که 34 سال است روز به روز بغضش نسبت به ایران اسلامی بیشتر و عمیقتر میشود و اطرافیانی که سالهاست تنها راه نجات ایران را از فلاکت(!!!) ارتباط با امریکا میدانند ولو در حوزه محیط زیست!

 یا کاندیدایی که اولین میتینگهای تبلیغاتی اش میشود جولانگاه حامیان فتنه88 ! همانها که از هیچ تلاشی برای بردن آبروی نظام و براندازی اش دریغ نکردند...

 راحت میشود فهمید انچه را باید!

یک جفت چشم باز میخواهد و یک جو بصیرت...

نظرات  (۳۸)

خدا قوت
موافقم
فقط کافی بود دیروز به خیابون ها میرفتید و می دیدین که چه خبر بود
پاسخ:
رفتم...دیدم!
با دل پاک و وضو نام جلیلی بنویس

کوری چشم عدو نام جلیلی بنویس

روز جانباز رسیده است، مبارک باشد

یاابالفضل بگو، نام جلیلی بنویس
پاسخ:
به به...
درجواب پسرک بگم که خواهش میکنم نیازی به عذر خواهی نیست فضا فضای نقد وچون شناختی نیست همچین مشکلاتی پیش میاد................در جواب رها بگم که سکوت بهرین جواب میتونه بهت باشه .......شهدا فقط بر شمان؟.....................در صحبت باحامی عزیزم که این وبلاگ بر ایشون وماتوش باهمدیگه بحث میکنیم باید بگم کارت خیلی بد بودکه پست قبلیمو بدون پاسخ تایید کردی...................
پاسخ:
:)
مگه باید جواب همه رو بدم؟
چه انتظاراتی ایجاد شده برا مردم!
والا! :)
خواهر فائزه ، تو کار اطلاعات هم هستید؟
میدونم این مطالبی که عرض می کنم براتون ثقیله و قدرت درک فراوان می طلبد پس بهتره سعی نکنم بهتون فشار بیارم .منم اگه جای شما بودم به جلیلی رای می دادم :)
پاسخ:
همیشه همینطوری قضاوت میفرمائید؟
تقوا/تقوا/تقوا...
-
از امکانات سایت بیانِ جناب!
یک نکته دیگر رو هم محضرتون عرض کنم
دکتر جلیلی عزیز ما هستن اما
اگر یک فرمانده بتواند خرمشهر را با1000شهید فتح کند
چرا باید برای فتح خرمشهر1001شهید بدهیم
آیا درست است که فرماندهی که می خواهد با تلفات کمتر به هدف برسد را متهم به سازش کنیم؟
من با روحانی و دیپلماسی ایشون موافق نیستم اما دیپلماسی دکتر جلیلی در صورتی است که راهی به جز دادن 1001شهید نباشد
بنابراین فکر نمیکنم کسی که میگوید می توان هسته ای را به خسارت کمتری به آن رسید را با کسی که تعلیق را برای تلفات کمتر پیشنهاد می کند یکسان باشد
پاسخ:
نظر شما محترم اما...
مسئله اینجاست که هدف فرمانده چی باشه؟
"ولی" فرمانده کی باشه؟
سر چه "ارزشی" داره میجنگنده؟
این خطوط رو روشن کنید تا روشن بشه اصلا همون یک شهید هم شهید هست یا نه!
سلام
با احتساب پستی که حضرتعالی گذاشتید پس چرا به دکتر جلیلی رای می دهید؟
به نظرتون احزاب انقلابی نظیر جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب موتلفه اسلامی و جوامع مذهبی متشکل از بزرگان علم و سیاست مثل روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که دور دکتر ولایتی رو گرفته اند برای رای دادن بهتر نیستند
پاسخ:
منافات پست با دکتر جلیلی چیه دقیقا؟
خیر بهتر نیستن نسبت به آقای جلیلی...
اولا جلسه ای که با حضور تعداد قلیلی از آقایون تشکیل بشه بهش نمیگن رای جامعه مدرسین.
ثانیا جامعه مدرسین تو انتخابات مجلس هم کسی مث آقای...رو اصلح دونست که پرونده شون بر همگان روشنه.

من رها م .رها از هر چیزی.انقدر بخودم ایمان دارم که با یک اسم بیامو برم.تفکرات یکی هستن نه اشخاص...اخه روتونم زیاده نابزرگوار...باشه بابا شماها آدم.‏(البته زهی خیال باطل‏)‏جواب ندارید وگرنه بقول خودم شماها داشته باشین میزنید و نداشته باشید چرندیات سرهم میکنید.خودتونم میدونید که جوابی ندارید ولی خدابیشترش کنه این روتون رو تا بتونید ادامه بدید...افتخارتون افتخار مام هست ولی گند بزنن تندرو هایی مثل شماهارو که گند میزنه به همه باورهای آدم.دلداده شمام برو با دلی که دادی مشغول باش پاتم تو کفش دوستای من‏(شهدا‏)نکن
پاسخ:
بنده بی تقصیرم...
مقصر اصلی صداقت تکنولوژی مقابل شماست.
ip تون میگه از یه سیستمم هستید :)
سلام.
واقعا باید درجواب این افراد بی منطق اینطوری صحبت کرد.
یازهرا....
پاسخ:
سلام.
یاعلی!
می بینم که همچنان در توهم توطئه به سر می برید . سفسطه و بی منطقی هم جزء لاینفک طرز تفکر قشر شماست :)
پاسخ:
هرچی شما بگی!
درجواب رها میتونم بگم.
جسم اوکامل است، ناقص نیست / می‌دهد عطر یک بغل گل یاس

دستش اما حکایتی دارد... / رَحِمَ اللهُ عَمِی العباس!
پاسخ:
به به...
خیلی زیبا بود.

تبادل لینک؟؟
پاسخ:
سلام...
به نظرتون با کنار رفتن عارف روحانی رای نمیاره.؟
پاسخ:

سلام!

نه...مردم به مراتب بصیر تر از سالهای گذشته شدن.رای به روحانی یعنی بازگشت به دوران خاتمی!و طعمی که چشیده شده قبلا.

اگر فضا متفاوت بشه دو کاندیدای اصولگرایی که الان درصدر هستن به احتمال بسیار زیاد یکی برای دیگری کنار میره.

-

شما چندتا اسم دارید اینجا؟ :)

بدو.بدو.بدو.تابرسی
پاسخ:
انشالله
خوشبخالت که هم چشم باز داری هم بصیرت.
چی میگی اصلا
پاسخ:

"ما متوقف نمی شویم"

دنبال بصیرت می دویم!

با تشکر از توجه شما
توهم توطئه جزء لاینفک طرز تفکر قشر شماست. مثل اینکه فراموش کردید آدرس وبلاگ جدید رو اعلام عمومی کرده بودید هرچند موقت. پس چه دلیلی داره که شما من رو بشناسید یا برعکس؟
نگران نباشید من نه نیت شر دارم نه نیت خیر :)
پاسخ:

سلام!

بخودتون شک دارین ها...

مگه من اعتراضی داشتم یا دارم به اینجا بودن شما؟

-

مطمئنید ما توهم توطئه داریم؟ :)

اینم مثل بقیه
پاسخ:

کدوم؟

کی؟

چی؟

چرا؟

شمام مثل همیشه...

با وبلاگ وزین قبلیتون در بلاگفا آشنایی داشتم و از مطالبش فیض می بردم. خودتون آدرس فرموده بودین به اینجا. نمی دونستم سکرته :)
می دونم آزادی بیان شما تا جایی محدود میشه که جوابی براش داشته باشید.
با تشکر
پاسخ:

نه!سکرت نیست...

فقط شمام معرفی بفرمائید ما هم  یادمون بیاد به چه کسی آدرس دادیم

-

قضاوت آزادی بیان این صفحه، با جمع!

احسنت حامی احسنت.حالا چیگفته؟؟؟؟
پاسخ:
اگه قرار بود بگم که کامنتشونو میذاشتم...
برای "رها" "آزادمرد" یا همون "freeman"
سلام!
اینکه اینجا آزادی بیان وجود داره و از نظرات دوستان مخالف استفاده میکنم توش بحثی نیست و اونها که مدتهاست بنده رو میشناسن مطلع هستن که استقبال میکنم همیشه از تضارب آرا...
اما اینکه اجازه بدم اینجا به کسی توهین بشه، کاملا فکر خطاییه!
اون هم توهین به کسی که افتخار دیروز و امروزِ مقدس ترین جمهوری این دنیاست!
-
چه جالب هم تشخیص دادین من "خواهر"م...
ایشالا که کاملا اتفاقی این صفحه رو پیدا کردین :)
یاعلی!
پاسخ:
حرف حساب جواب نداره! :)
سلام.
"دلداده"من ازقضاوت سریعم معذرت میخواهم وامیدوارم دیگه تکرار نشه.
من دراینجا بیشتر دوست دارم طرفدار سکوت باشم تا این نظرات پشت سرهم تکرار نشه و بشود نقد پشت نقد.
ولی یه چیز میگم.
علی خودش کیسه خرما به دوش داشت وبه فقرا کمک میکرد،مثل ما نبودکه....؟؟؟
یازهرا.....
پاسخ:

میگین "سکوت" بلانسبت شما، یاد 20 سال سکوت میرحسین موسوی می افتم!

یاد 4 سال سکوت عارف!

اونجا که باید، حرف اوجب میشه...

سکوت گاهی حرامه!

-

منظورم به اینجا نبود البته...کلی عرض کردم

درجواب رها باید بگم براتون متاسفم که توان ادمارو به جسمشون میبینین وبا این حرفتون نه تنها به دو شخصیت مهم توهین کردین بلکه به همه جانبازهای مملکت توهین کردین مگه غیر ازاینه که تو همون جنگ دفاع مقدس خیلیا باهمون یه پا ویه دست رفتندو جنگیدن...........در جواب پسرک خبر از گرسنگیو همه دارن بگردین راه حلشو پیدا کنین ....پیرو علی با فقر وگرسنگی که فساد زیاد میشه نه با بی فرهنگ بودن.............حامی جان قربون طرفداریت ممنون از تذکرت به پسرک ولی انصافا غر غر کردنام بی مورد بوده؟؟؟؟
سلام
ماهم بالاخره به روز شدیم!
رییس جمهور باید بیشتر از دو واحد انقلاب پاس کرده باشد...
پاسخ:

سلام!

چشم ما روشن...

الحق که حق مطلب رو ادا کردین.

قبول باشه...

من از سکوتکردن حامی درباره حرفهایی رها تعجب میکنم!!
پاسخ:

گاهی سکوت، کوشهایت را کَر میکند!

-

گاهی باید کَر بشی اما بفهمی...

سلام علیکم.
خواهر به خدا خسته شدم ازاین تفرقه.
حرف دلی نوشتم ومنتظرتون هستم.
یازهرا....
پاسخ:

سلام....

از تضارب آرا استقبال میکنم همیشه اما از بی بصیرتی نه!

چشم...میرسم خدمتتون

برای رها.
اولا لحن گفتمانتونو عوض کنید.
ثانیا اگر بنده خراب کردم پس نقش شما چی بوده؟؟؟
ثالثا من ادعای با ایمانی نکردم.
رابعا حرف را مزه مزه کنید بعد بگید.((بدون عرض معذرت))
خامسا شما کی هستید که بخواهید درباره سید ما نظر بدهید؟؟؟
بنده همانطور نوشتم که نوشتید.
یازهرا....
پاسخ:

برای پسرک:

جواب بدی آدمها رو با بدی ندید...این مرام "بااخلاق" هایی چون شماست :)

برای رها:

منطق که نباشه، آدمها میپردازند به احساسات و حواشی و حرفای نخودی و بیخودی!استدلالهاتون رو میشنویم جناب!

برای خودم:

جواب هر حرفی رو نباید داد...بعضی ها فقط پرتاب واژه میکنن!

پسرک سلام.عزیزم ی نمه از ایمان قویتون رو محبت کنید بولوتوث کنین تا یکم ما فی نور الی الظلمات هم دعاگوتون باشیم...انشالله نمیریم و ولایت و حکومت آقامون حضرت حجت رو ببینیم.شمارا هم ببینیم پسرکم.رهبرتون رو چهارتا مثل شما خرابش کردن وگرنه که اون بنده خدا خودش آدمه.
سلام علیکم.
معذرت خواهی رو برای این روزا یاد گرفتیم.
البته خواستم به افرادی هم که هی مردم مردم میکنن و گیردادن به گرسنگی متذکر شوم.
بازهم معذرت.
یازهرا.
پاسخ:

اشکال نداره...

حرفاش مث حرفای هموناس دیگه.

حقشه :)

سلامی دوباره.
داشتم نظرات رو میخوندم که بهم برخورد وگفتم کمی بنویسم.
"رها":نمیدونم چرا همه چیز برای شما جالبه گمونم کمی ایمانتون سست واگر ایمانتونو قوی نکنید احتمالا تا زمان ظهور خداوندی خدا برایتان عجیب وجالب میشود والاغ دجال برایتان ساده.
اگر کتاب دینی سال دوم دبیرستان رو بخونید فقط همین کتاب رو خیلی چیزا میفهمید.
میفهمید که به قول "حامی اداره کشور به دست نیست که الهی همگی فدای همان دستش شویم.
آقای جلیلی هم نشون داده با یه پا میشود به امثال آمریکا اردنگی زد واز کشور ومسائل آن ها را به بیرون انداخت.
"دلداده" جناب شما چنان میگید شکم گرسنه که انگار ما تاحالا گرسنگی رو نچشیدیم،گمونم به نظر شما هرکی موافق ولایت وپیرو سید علی هست اصلا حس نداره ومشکلات جامع رو نمیبینه وتا حالا گرسنه نخوابیده.
اگر بخواهیم شب هایی که گرسنه خوابیدیم((به هردلیلی)) رو بشماریم از لشکر جرس تون بیشتره.
خیلی ازاین حرفی که میزنم عذر میخوام ولی نشستید اونطرف گود میگید لنگش کن.
ببخشید اینگونه نوشتم ما قرارداریم باهرکسی طوری رفتار کنیم که باهامون رفتار میکنه.
یازهرا....
پاسخ:

  سلام...

خوش اومدین.

دلداده رو میشناسم...اهل جرس و همفکرانشون نیست فقط عادت داره "غُر" بزنه همیشه!به همه چیز :)

 

سلام علیکم.
بنده تازه اومدم دراین خط واطلاعی نداشتم.
از تذکر شما ممنونم.
یازهرا....
پاسخ:
سلام از بنده ست...
  • جواد آقایی
  • سلام
    عیدتان مبارک
    ممنون از منطق و انصافتان...
    کاش همه اینگونه بودند...کاش...


    کربلا ببینمتان
    یا علی
    جالبه...
    تبلیغات شمارو میگم.


    نه سازش نه تسلیم.یار رهبری هستیم؟؟؟؟؟ یعنی جناب جلیلی رو رهبرتون تایید کردن بزرگوار؟؟؟؟ عجب....


    رجایی دومتون رو که گذاشتید کنارو و گند زدین به هیکلش....با رجایی سومتون خوش باشید....


    یک" پا"یی(بخوانید جلیلی) که دورش را یک "دست"(بخوانید رهبر) گرفته&چقدر جامعه ی مارا قوت خواهد گرفت؟؟؟ یک"پا" و یک" دست" چقدر میتوان ایستاد یا چقدر میتوان دست داد به انقلاب...؟؟؟

    ما چقدر بدبخت شده ایم که شخص اول و دوم مملکت مارا باید یک عده ناتوان دست بگیرند....


    باشد که هدایت شویم
    پاسخ:

    اول سلام!

    تکلیف همه ست که اونچه رو می فهمن رسا و واضح و مبین بگن!البته سعی کنن اونچه می فهمند درست باشه.

    تبلیغاتم رو میگم :)

    چه ربطی به دکتر جلیلی داره و تایید آقا؟

    وقتی مقابل ایشون شعر "نه سازش نه تسلیم، یار جلیلی هستیم" دادن ایشون فرمودن "ما همه باید یار رهبری باشیم".

    رجایی ها تازمانی که سر خطوط قرمز انقلاب(من جمله ولایتمداری) بمونن مورد حمایت همه ما هست. در غیر اینصورت عقد اخوتی با هیچ کس نداریم!

    متاسفم که ملاک توانایی برای شما، جسم آدمهاست!

    فعلا که می بینیم حضرت آقا با همون یک دست مبارکشون کشور رو به لطف خدا و عنایت حضرت حجت، 24ساله رهبری میکنن و دنیا حریف قدرت خودش، مردمش و عزتشون نیست!

    و دیدیم  غرب یک طرف میز مذاکرات نشست و دکتر جلیلی(نماینده ملت ایران) یک طرف اما لحظه ای از دوران ننگین اصلاحات و مدیریت روحانی تکرار نشد!

    شما رو نمیدونم ولی روزگار بر وفق حامیان عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران است :)

    انشالله

    به من ربطی نداره ها ولی استاد کلمه ی بغض واشتباه نوشتین...............واقعا با این جنگ داخلی کشور میشه به خود کفایی رسید؟همش میگین فرهنگ!خودکفایی!از شکم گرسنه ی مردم خبر ندارین؟؟؟؟؟؟؟قبول کنین این کشور تاظهور مولاکشور بشو نیست دیگه..............اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    بعله!
    سلام علیکم.
    موفق باشید.
    یازهرا....
    پاسخ:
    یاعلی...
  • سربازولایت
  • اصلح با مبانی هر کسی سنجیده می شود .. یکی اصلح را کسی می داند که به وضعیت اقتصادی سروسامان بدهد و تورم را پایین بیاورد ولی یکی دیگر در عین توجه به مسائل اقتصادی به فکر استقلال هر چه بیشتر کشور و قدرتمند شدن گفتمان اسلام در جهان است .. به قول حاج آقای انجوی نژاد اگر مردم به کسی فکر می کنند که به نظر ما اصلح نیست چون مبانی ها درست نیست و کم کاری از ماست.
    سخنان حاج آقای انجوی نژاد و تذکرات انتخاباتی ایشان توصیه می کنم گوش دهید.
    http://www.rahpouyan.com/page.asp?tid=3203
    پاسخ:

    سلام...

    تو این بحثی ندارم، درسته...من اشاره م به حزب اللهی هاییه که مدعی هستن مقتداشون آقاست!

    وقتی "ولی" برات میشه چراغ راه، یعنی به ریسمان معیار و ملاکاش متصل شو...

    یعنی اگر اصلح رو قراره تشخیص بدی با اون شاقول اندازه گیری کن.

    -

    بابت لینک ممنونم.

    البته که ما دوست داریم دوستان به اصلح واقعی برسن اما حاجاقا فرمودن بگیم: ما نوکر شما هستیم برو به هرکسی دوست داری رأی بده. ما با هم دوست و رفیقیم...

    سلام
    در جواب نظر قبلی باید بگم به هیچ یک از کاندیداهایی که گفتید علاقه ای ندارم ترس من از روی کار آمدن کسیه که فقط یکی از برنامه هاش خانه نشین کردن خانم هاست!

    بگذریم
    در نظرات قبلی دیدم که از رفاه طلبی مردم گلایه کرده بودید. معنای رفاه طلبی رو از اون پدری بپرس که دختر هشت ساله اش سرطان داره، داروی پونصدهزار تومنی رو به هزار مکافات تهیه می کرد تا جگرگوشه اش زنده بمونه اما حالا همون دارو شده دو میلیون تومن البته اگه پیدا بشه و حالا باید منتظر بمونه که دخترش جلوی چشمش جون بده...
    حتما می خواهید بگید این ها امتحان الهیه و باید تحمل کرد...
    نمی دونم چرا بعضی ها حکومت رو با خدا اشتباه گرفتند...
    پاسخ:

    سلام...

    شما نگران ماها نباشید! مادر نزاییده :)

    ما رهبری به خوش عقیدگی و نابی حضرت اقا داریم که حضور بانوان با شرایط اسلامی رو لازمه جامعه میدونن.

    میگذرم...

    بله دوست من...حرف ماهم همینه!رهبری چندساله دارن تاکید میکنن خودکفایی.خودکفایی.خودکفایی؟

    تو تحریم حلوا خیر نمیشه...برای رسیدن به استقلال و خودباوری باید هزینه بدیم که همه داریم میدیم. برا بقیه شم خدا بزرگه...

    هدف متعالی تر از این حرفهاست!

     

  • مــــــیخــــواهم با تو باشـــــــــمـ
  • ای خدا... مگه ما مرده باشیم دوباره این موسویِ بالقوه بخواد دوباره گل به سر ما بزنه
    چرا نمی فهمن بابا به خدا مردم از دست این حاشیه ساز های اهل بلو وبشو خسته ن
    چقدر این آدمها و شعار های بچگانه و سطحیشان خسته ام می کند.

    به امید پیروز ی جلیلیِ با تقوا و مخلص و مقاوم انشالا
    پاسخ:

    میرحسین رفته ستاد روحانی که بله...من کنت مولاه فهذا حسن روحانی مولا!

    -

    خدا همه رو شِفای عاجل عنایت کنه :)

    ی شعری هست میگه
    گل با په نشیند بو بگیرد...

    تو همین مایه ها...
    یعنی حرفات درسته
    پاسخ:

    :)

    به زبان مادری بود؟

    -

    الحمدالله که درسته...

  • سربازولایت
  • سلام
    بنده این پست شما را کاملأ قبول دارم ولی اگر حسین قدیانی نویسنده ی انقلابی و بابصیرت را بشناسید که کتاب "نه ده" او در مورد فتنه خیلی ها را به هم ریخت، بشناسید و مطالب او را بخوانید می بینید که چقد بچه حزب اللهی ها با هم فاصله گرفته اند ..
    برای همین در عین روشنگری باید اخلاق را حفظ کرد ...
    http://ghadiany.com
    پاسخ:

    ارادت وافر ایشون به جناب قالیباف مدتهاست بر همه هویداست...

    آدمها تا زمانی برای ما عزیزن و قابل تایید که با شاقول و شاخص رهبری حرکت کنن.

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی