این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

مشخصات بلاگ

ستر من از سلاله عشق من است...
این دست و پای بسته ی من نیست!
به زیر چادرم پرنده ای نهان است.
من آزادی را از ورای آزادگی ام رصد میکنم.
من خویشتنم را برای تو پنهان کرده ام...

چه مستاصل شده اند مخالفان جلیلی!

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۱۳ ب.ظ

همایش پرشکوه دیروز تهرانی ها در حمایت از دکتر جلیلی، بعضی ها را به قدری برآشفت که دست به بلوف سنگین رسانه ای زدند!

"رشد چشمگیر آراء حسن روحانی و پیروزی اصلاح طلبان"

توهم فانتزی دوستان را برداشته و به رویاپردازی انداخته!

این یعنی ترس برمان دارد از آمدن روحانی و  به قالیباف رای بدهیم...(که البته اگر جایی رقابت بین این دوباشد، یقینا از قالیباف حمایت میکنیم)

قابل توجه:

اصلح جلیلی ست... از انتخاب اصلح قدمی کوتاه نمی آییم!انشالله

 

پی نوشت:

فکری ام...حامیان اصلاح طلبان خیلی به رقاصی در خیابان علاقه مندند یا رقاصان میشوند حامیان اصلاح طلبان؟!!!

  • حامی

نظرات  (۱۱)

سلام من خودم طرفدار دکتر جلیلی بودم و حالا هم چون اقا گفتن از دکتر روحانی حمایت می کنم تا چهار سال بعد راستی خوشحال میشم بهم سر بزنید یا علی (ع) خداحافظ
  • میم.یِ.الف
  • هم رقاصان اصلاح طلبند هم حامیان اصلاح طلبان رقاص!!..به کوری چشم اصلحان صالحان و عابدان و زاهدان فریاد آزادی را در گوش طهران فریاد زدیم..این که هنوز اول کار بود..ههـ..
    پاسخ:
    رقص برای اهل...افتخار هم داره!!!
    ما هم ا گر ترسیده بودیم با دروغ وتخریبو وعده ی ازادی رای میاوردیم.......قابل توجه رها...........
  • سید میلاد موسوی
  • خسته نباشید
    پاسخ:
    سلام...

    چی؟ فکر می کنی رها منم من رهام؟؟؟ درسته آزاد یعنی رها ولی دلیل نداره اینجا حتما فقط یه نفر باهات مخالف باشن با این طرز فکر ... خود حداکثر پنداری هم جزء لاینفک طرز تفکر قشر شماست :)
    در مورد انتخابات هم باید بگم ما کاری که از دستمون برمیومد انجام دادیم و رفتیم رای دادیم بقیه اش دیگه با کساییه که قراره نتیجه رو اعلام کنن ما بی تقصیریم در ضمن علاقه ای به تیر غیب خوردن تو خیابون هم نداریم...
    پاسخ:
    قبول باشه...
    به هر کسی رای داده باشید به جمهوری اسلامی رای دادین :)
    جلیلی
    پاسخ:
    اصلح
    حق هم دارین بترسین.دمشون گرم .راستی خوش باش با بقول ازادمرد یا هرکی که گفتی یکی هستیم،باتوهمت خوش باش...
    پاسخ:
    بله!
    یقینا ما ترسیدیم که اونها مجبور به انواع و اقسام دروغ پراکنی شدن!!!
  • مــــــیخــــواهم با تو باشـــــــــمـ
  • سلام...
    بذا هر چی میخوان چرتو پرت ببافن خوش خیالا...
    خدا بخواد جلیلی میاد...
    خدا بخواد روحانی کیه دیگه؟....الکی بزرگش کردن
    صدای تپش قلبمو می شنوی حامی؟!
    داریم به لحظه های خلق حماسه ای که عشقمون امام خامنه ای گفته بود نزدیک میشیم
    صدای مارش میاد.ششششششششش....ششششششششششش
    عملیات نزدیکه...
    بچه ها با وضو بزنین به خط...
    بچه ها دشمن پاتک ها رو آماده کرده...
    بسم الله...
    رمز عملیات:
    یا اباالفضل العباس...
    پاسخ:
    سلام!
    خداست که دلها رو به سمت کسی که "باید" هدایت میکنه و ما فقط موظف به تکلیف...
    یا اباالفضل العباس...
    احسنت...
    جواب سوالتون میشه گزینه سوم
    یعنی هر دو مورد صحیح است
    پاسخ:
    :)
    چند ساعتی تا انتخابات نمانده
    پاسخ:
    تکلیف مداری تا آخرین لحظه...
    سلام بر خواهرمان...
    برنامه دیروز و چون ساعت 4امتحان داشتم نتوستم بیام...
    محمد حسین کشکولی هم که رفیق شفیق بنده هستند..احتیاج به اومدن اونجا نبود...
    ایشاالله خیره...
    ایشالله یکی از این اصولگراهای عزیز رای بیاورند و...
    ممنونم...
    خیلی التماس دعا
    یاعلی مددی
    پاسخ:
    سلام...
    رفیق شفیق شما سوالاتی داشت که دوست داشتم جوابهاتون رو بهشون بشنوم.
    ایشالا هم نمره امتحان کتبی تونو 20 بشید و هم نمره انتخاب اصلحتون رو :)
    محتاجیم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی