این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

مشخصات بلاگ

ستر من از سلاله عشق من است...
این دست و پای بسته ی من نیست!
به زیر چادرم پرنده ای نهان است.
من آزادی را از ورای آزادگی ام رصد میکنم.
من خویشتنم را برای تو پنهان کرده ام...

دلم مُحَرَم می‌خواهد...

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ب.ظ

دارم لحظه ها را می‌شمارم برای آمدنت.

این روزها اگر چشمانم روی ویترین مغازه ای می‌ماند، یقین بدان پیِ "سیاه"ترین می‌گردد برایت..

تصویر ابرهای بی‌قرار پاییز و هوای دیوانه ای اش همیشه حالِ دلم را زیر و رو کرده است؛ دوست داشتنی‌ترین "بلاتکلیف" دنیاست آخر!

حالا که هر نفس م با شوق رسیدنت می‌آید و می‌رود، به مهر و آبان و آذر عاشق‌ترم...

این‌همه دلگیری دارد نوید "غم"ات را می‌دهد به دلم.

الهِ رازقم!

شاهد باش که درونم غوغاست برای قِرانی سهم بیشتر از مُحَرَم ارباب...

-

پی نوشت:

ریاضت سختی می‌کشم این روزها.

نظرات  (۱۵)

تو را با عشق میپوشم

نوازش میکنم تار حریرت را

به دیده می نهم ابریشمین پودت

نسیمی بی نهایت خوش

مشام هرکه را نازد

که در آغوش تو آرام میجوید

طراوت میتراود از همه ذرات الیافت

حریم امن تو احیاگر ایمان

هجوم گاه گاه تیرهای زهر آلود و من

پشت سپر آرام و ایمن...

زیر سایه بان...

سیاهی ات مثال روز روشن! بلکه روشن تر!

سپیدت پرستاره تر، کویر شب!

«تو را من دوست میدارم»

به تعداد تمام ریسمان هایت

دوست میدارم

نقوشی را که بر دل میزند این سادگی هایت...

به زیبایی رقص تو

میان باد تابستان...

رقابت کردن من با نسیم تند پاییزی

که در چنگ کدام آیی؟

که از دست که بگریزی؟

دوباره تو

تو یک چادر

رفیقِ تا به پایانی

دوباره من

تو را چادر

تو را با عشق میبویم

تو را با عشق میبوسم

تو را با عشق میپوشم
http://jahannews.com/vdcao0nye49nww1.k5k4.html



http://hejabetan.blog.ir/1392/04/28/%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AE%D8%A7%D9%84%D8%AF%D8%A7%D8%B1
باسلام و احترام خدمت شما مدیر وبلاگ
بنده به عنوان مدیر سایت کانون وبلاگ نویسان استان قم از وبلاگ شما بازدید کردم. سایت کانون در نظر دارد مطالب ، تصاویرو کلیپ های تولیدی شما را در پربیننده ترین سایت های استان قم بازنشر دهد .
سایت کانون وبلاگ نویسان در راستای حمایت از وبلاگ های فعال در هرماه مسابقات متنوعی برگزار می نماید که علاوه بر اهدا هدیه و لوح سپاس به معرفی و مصاحبه با مدیران وبلاگ های برتر خواهد پرداخت.
شما می توانید از طریق ایمیل که در آینده در سایت قرار خواهد گرفت و یا دادن نظر بر روی مطالب با ما در ارتباط باشید.
با تشکر مدیر سایت کانون وبلاگ نویسان قم
http://www.canunqom.ir
پاسخ:
محض اطلاع دوستان...
سلام
وبلاگ زیباو مفیدی دارید
خسته نباشیـــد
  • حرف دل !...
  • چو بشکفد ز لبت غنچه پاک دعا
    تو را به فاطمه سوگند التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم...
  • معبر سایبری بی سنگر
  • سلام خدا قوت
    پاسخ:
    علیکم السلام...
    دوست داشتنی‌ترین "بلاتکلیف" دنیاست آخر!
    اگر می نوشتید "بلاتکلیفی"مشخص بود بلا تکلیف شمایید. واز این بلا تکلیفی لذت می برید
    وقتی نوشته اید بلا تکلیف به سختی می شود ربط داد به دل شما که در تیتر امده دلم محرم می خواهد.که البته شاید منظور شما دل بلاتکلیفتان باشد
    غرض عرض این نکته بود جدای از روح واحساس متن آنچه به شیوایی مطلب کمک می کند رعایت اصول نگارشی نیز می باشد.
    پاسخ:
    از توجه شما متشکرم اما
    دقیقا منظور بنده "بلاتکیف" بودن هوای پاییز بود...بی قراری اش! حالی به حالی بودنش! اندکی آفتابی و لحظه ای دیگر بارانی اش..
    -
    یاعلی
    بد نبود
    پاسخ:
    الحمدلله!
    سلام
    عالییییییییییییی بود
    لینک شدی
    نحن صامدون
    عطری که از حوالی پرچم وزیده است
    ما را به سمت مجلس آقا کشیده است
    از صحن هر حسینیه تا صحن کربلا
    صد کوچه بازکنید محرم رسیده است...
    سلام
    خیلییی التماس دعا دارم ازتون دراین شبها..
    یاعلی
    پاسخ:
    محتاجم...
  • فرزند خاک
  • سلام....
    خیلی التماس دعا این ایام
    یاعلی مددی
  • منور الفکر
  • بالاخره تکون خورد...
    ---
    سهم بیشتر...گرفتن همین کمی سهم بیشتر مقارنه با دادن خیلی چیزا که یقین دارم براش آماده نیستی-
    ---
    ریاضت؟ اونوقت چرا دقیقا؟
  • جواد آقایی
  • سلام
    تشکر از حضورتون...
    خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر نماید

    کربلا ببینمتان
    یا علی
  • سید مرتضی
  • سلام بر محرم
    میزنه قلبم دوباره داره میاد بوی محرم
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی