این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

مشخصات بلاگ

ستر من از سلاله عشق من است...
این دست و پای بسته ی من نیست!
به زیر چادرم پرنده ای نهان است.
من آزادی را از ورای آزادگی ام رصد میکنم.
من خویشتنم را برای تو پنهان کرده ام...

فوری!

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۲۹ ب.ظ

نظرات  (۴)

  • جناب سروان
  • یوسف می دانست تمام درها بسته هستند اما بخاطر خدا،



    حتی به سوی درهای بسته دوید و تمام درهای بسته برایش بازشد..



    " اگر تمام درهای دنیا هم برویت بسته بود، بدو، چون خدای تو و یوسف یکیست"

    سلام
    وب زیبایی داری
    خوشحال میشم بهم سر بزنی .

    پاسخ:
    سلام...
    چشم
    سلام .
    نوشته قشنگی بود .
    پاسخ:
    سلام...
    ممنون بابت لینک
    پاسخ:
    (اونیکه علامت تعجب بالای سرشه)
    خواهر فائزه تشریف ندارن؟ :)
    پاسخ:
    هستم
    از بی بصیرتی بعضیا خسته م!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی