این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

این حجاب نیست..!

غنچه باز شده بسته نخواهد شد، پر پر میشود...

مشخصات بلاگ

ستر من از سلاله عشق من است...
این دست و پای بسته ی من نیست!
به زیر چادرم پرنده ای نهان است.
من آزادی را از ورای آزادگی ام رصد میکنم.
من خویشتنم را برای تو پنهان کرده ام...

به عشق آنها که تا ابد مدیونشانیم...

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۰۶ ب.ظ

آن روزی که شیپور جنگ نواخته شد، خیلی ها دو دستی چسبیدند به مال و زن و فرزندشان که نکند آبی در دلشان تکان بخورد و خونی از دماغشان بریزد!

خیلی ها هم داروندارشان را کف دست گرفتند و دور آسایش و دنیاپرستی خطی کشیدند به سرخی خونشان...
 
پی نوشت:
دیروز گیتی به احترام بسیجی های خمینی کمر خم کرد و امروز دنیا از آن اسلام میشود با بسیجی های خامنه ای!
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • حامی

نظرات  (۱۰۱)

سلام
بامطلبی بروزم...خوش حال میشم سربزنین...

یازهرا
با سلام خدمت شما خواهر گرامی و سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»
از آشنایی با وبلاگ شما خوشبختم. از یکی از تصاویر شما کپی برداری کردم و ان شاء الله با ذکر منبع در «اوج پرواز» استفاده خواهد شد.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام...
شما هم خوش اومدین.
منبع رو هم ذکر نفرمائید،ایرادی نداره.
سلام
عکسها خیلی زیبا بودند...

"تازنده ایم رزمنده ایم..."

یاعلی
  • محمدصادق برجیان
  • ما ماندیم تا امروز از آنان بگوییم
    و فریاد برآوریم «ما از این گردنه آسان نگذشتیم ای قوم»
    ما ماندیم که نه یک هفته بلکه سالهای سال از آنان بگوییم.
    چرا که خون آنان است که می تپد
    و یادمان نرود که اگر امروز در آسایش زندگی می کنیم مدیون آنانیم.
    مدیون حماسه هایی که آنان آفریدند.
    یادمان نرود که ما هنوز باید جواب بدهیم که:
    بعد از شهدا چه کردیم، بعد از شهدا چه کردیم؟!
    حالا من که نه این دوست دارم نه اون رو خرم !
    آیین عشق ورزی ما به مقام زن و همسر و مادر مشخصه دیگه
    حالا بعضی ها دوست دارن ولنتاین بگیرن بگیرن لازم نیست از دل اسفند ذغالی برای رفع سوزش بمالیم
    پاسخ:
    بقول فرزند خاک"مرغ همسایه غاز است" همیشه!
    موفق باشید...
    انشاا...
    یا زهرا
    پاسخ:
    یاعلی...
  • سجاد مؤذنی
  • به نظر شما علامه مصباح یزدی بی سواد است؟
    این کلیپ را دانلود نکنی از دستت رفته !…
    دانلود در
    http://sajjad-m.blog.ir/

    عزت این مردم را می فروشید خون های هزاران شهید را در طول این سی و چند سال به باد می دهید برای اینکه چند روز چند دلار از پولتان را به شما برگردانند؟زهی حماقت!
    پاسخ:
    علمدار بصیرت اند حقا!
  • حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
  • سلام دوست عزیز
    بروزیم و منتظر حضورتان
    سلام خوب هستید؟
    خسته نباشید
    دعوتید به یک سبد سواد و سبد مسکن
    تشریف فرمائیتان باعث خوشحالی ماست
    موفق باشید دوست گرامی
  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    ما که کلاس را تعطیل کردیم ، شما چطور؟
    ادامه در ...
    http://sajjad-m.blog.ir/
    نظر یادت نره...
    پاسخ:
    من هم یک "مصطفی" هستم!
    جنبش بزرگ ما همه بی سوادیم

    فقط حسن روحانی ودولتمردانش باسوادند

    من یک بی سواد منتقد توافقنامه ژنو هستم
    پاسخ:
    من هم!
    مثل "مصطفی" و دوستانش...
    من با کلیات حرفتون موافقم ولی شما صحبت از فتنه کردید و در کنارش اسم رییس جمهور را اوردید خب این چه معنایی میده؟؟اگرچه ممکنه شما منظورتون این نباشه...گفتم که چارچوب ترسیم شده ی ولایت فقیه یادمون نره...
    پاسخ:

    پی نوشت، جدای متن اصلی است!

    متشکرم از یادآوری.

    سلام...
    همانطور که سید علی فرمود در حوادث فتنه گو شناخت عرصه دشواره و بصیرتی که ایشون صحبت میکرد در اینجا مصداق پیدا میکنه...من این صحبت شما را نمیفهمم که میگید من نمی بخشم آنها را که با نان نظام بال گرفتند و با لگد، حیثیت اش را نشانه رفتند! یادمون نره که رهبری گفت اینا بچه های انقلاب هستند و سازش کار بودن یا هر القاب و عناوین دیگر غلطه....اگر خط و مش توسط رهبر مشخص میشه سعی کنیم برچسب زنی نکنیم!!!
    پاسخ:
    سلام
    اشتباه نشه برادرمن...
    حضرت اقا تا یک زمانی به اینها فرصت دادند که توبه کنند و به دامان ملت برگردند.نخواستند و نکردند و خارج شدن از دایره ی نظام رو انتخاب کردند!
    -
    خداروشکر که در حوادث فتنه گون،فضای غبارآلود چشمانمون رو کور نکرد...
  • تک تیرانداز
  • سلام. وقت بخیر.

    با طرحی جدید <ورزش یا رقص> به روز هستم. منتظر حضور گرمتان در سنگر تک تیرانداز هستم.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام...
    سلام حوصلش رو داشتی به وب منم سری بزن
  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    میتونی بهم کمک کنی؟؟؟
    ازم شکایت شده ! احضاریه برام اومده ! حالا فکر میکنی شاکی کیه ؟ قاضی کیه ؟
    قاضی : خدا
    شاکی : حضرت رسول (ص)
    متهم : بنده ی عاصی
    پیامبر از ما شکایت خواهد کرد !...؟
    میدنی چرا؟؟؟
    خودت بیا بخون !...
  • سید سعید باباییان
  • سلام همسنگری ...
    ان شالله که همیشه خوب باشی ...
    مدت زیادی بود که نبودم ...
    ینی ... لایق نبودم ...
    الحمدلله دوباره فعالیتمو تو بلاگ شروع کردم ...
    ایندفه یه بلاگ زدم...یه مقدار تو مدیریتش، تفاوت هست...حالا ان شالله خودت میای میبینی...
    آدرسشم ... اینه ...
    www.hamsangari.blog.ir
    راستییییییی ...
    بلاگ قبلیمو(st-babaeian) پاک کردم ...
    تو این بلاگم لینکتو گذاشتم ...
    ان شالله اگه قابل میدونی، لینکه جدیدمو تو صفحه ی خودت بذار ...
    ممنونم ...
    برام دعا کن ...

    + یازهرا(سلام الله علیکِ)
    پاسخ:
    سلام.
    مبارک باشه انشالله
    بودین.لینکتون تصحیح شد
  • سجاد مؤذنی

  • دکترها جوابم کرده بودند ...

    فقط یکی گفت : دارو برات می نویسم ، جواب می ده ...!!!

    .

    .

    .

    ادامه مطلب رو خودت بخون...
    پاسخ:
    تجربه ش کردم...
    جنگ با دشمن غدّار جگر می خواهد
    مرد می خواهد و تدبیر دگر می خواهد
    با کلید آمده ای در وسط معرکه ای ...
    که کمی غیرت و شمشیر و سپر می خواهد
    با شیاطین سر یک میز نشستید ولی ...
    حفظ دین کار شما نیست که نر می خواهد
    خنده کردید به شیطان و به او دل بستید
    غافل از اینکه تو را زیر و زبر می خواهد
    حرف جنگ آمده این طور هراسان شده اید؟
    حفظ عزت مگر اما و اگر می خواهد؟
    به هوس کار نیاید به سخنرانی نیست
    رفع بحران به خدا مرد خطر می خواهد
    ما نمردیم علی بی کس و بی یار شود
    گر چه این راه مسیری است که سر می خواهد
    .................................................................
    کارتان تعلیق دستاوَرد ها ...
    بستن دست تمام مرد ها ...
    چشم بستن بر فرامین ولی ...
    تکیه کردن بر صف نامرد ها
    عزت ایران به هیچ انگاشتن ...
    نامتان باید شود دلسرد ها
    لب فرو بستیم با امر ولی
    گرچه پر از آتشیم و درد ها
    وعده دشمن سرابی بیش نیست
    مثل پائیز است و برگ زرد ها
    .............................................
    به خدا نتقام می گیریم
    کربلا انتقام می گیریم
    تن صد چاک یادمان نرود
    نیزه ها انتقام می گیریم
    بی کفن بود، پیرهن که نداشت
    بوریا انتقام می گیریم
    سر تو از قفا بریده شده
    از قفا انتقام می گیریم
    جمعه با ندبه یاد منتقمت
    با دعا انتقام می گیریم
    ما ز خون شما نمی گذریم
    شهدا انتقام می گیریم
    پای میز مذاکره بروید
    از شما انتقام می گیریم
    ذکر هیهات منا الذله به لب
    ذکر ما: (انتقام می گیریم)
    العجل حضرت أباصالح
    تو بیا انتقام می گیریم
    پاسخ:
    العجل حضرت أباصالح...
    سلام همسنگر و دوست عزیز
    دوست عزیز و وبلاگ نویس ارزشی
    وبلاگ شما بسیار زیبا وپر محتوا و مخاطب پسند است. اما وبلاگ شما یک مشکل اساسی هم دارد
    وبلاگ شما خوب است ولی بازدید کننده مطلوبی در حد وشأن وبلاگ پربار شما ندارد.
    ما برای افزایش تعداد بازدید کنندگان و نظرات وبلاگ شما راه حل ایده عالی داریم
    ما برای شما 3 نرم افزار بسیار قدرتمند با سرعت بالا را جهت دانلود قرار داده ایم تا این مشکل شما حل شود. نرم افزارهایی که کار کردن با آنها بسیار ساده آسان است.
    **شما تنها با 5/000 تومان می توانید آمار بازدیدکنندگان خود را به حد چشمگیری افزایش دهید و بازدید کنندگان همیشگی را به وب خود اختصاص دهید**
    ما برای شما این 3 نرم افزار را در قالب یک فایل zip قرار داده ایم.
    دوست عزیز توجه داشته باشید که در سایر سایت ها و وبلاگها هر کدام از این نرم افزارها را بصورت جداگانه و با قیمت بسیار گزافی در حال فروش هستند، اما ما برای شما وبلاگ نویس ارزشی این نرم افزارها بصورت یکجا و با قیمتی بسیار پائین قرار داده ایم
    ***به وبلاگ ما بیائید تا از جزئیات کامل این نرم افزارها و نحوه دانلود آنها با خبر شوید***
    (دوست عزیز توجه داشته باشید که اگر جهت نظر گذاشتن در وبلاگ ما جهت پرسیدن سوالات خود با مشکل مواجه شدید و نتوانستید سوالات خود را مطرح کنید و نظر بگذارید.
    شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره 09168362036 با ما تماس بگیرید و تمام سوالات خود را بپرسید)
    منتظر تماس شما هستیم
    التماس دعا...
    پاسخ:
    :)
    سلام

    وبلاگ با ارزشی دارید
    لینک شدید

    خوش حال میشم در طرح قرآنی وبلاگم شرکت کنید
  • سجاد مؤذنی
  • قرارداد ژنو
    برگزاری موفق اجلاس ژنو و توافق کولاک ایران و چند بعلاوه چند ، که موجب شد به همه دور هم خوش بگذرد وتوافق برد - برد بدجور تحقق پیدا کند ، اخباری مبنی بر ادامه این روند در سایرحوزه ها هم شنیده میشود . کشور دوست و برادر آمریکا (استکبار جهانی سابق) اعلام کرده است که در نظر دارد با عنایت به توافق صورت گرفته در ژنو ، یکسری توافق های دیگر هم با ایران داشته باشد چون توافق قبلی خیلی حال داده است.
    وزارت خارجه ایالات متحده به نمایندگی از ملت همیشه در صحنه آمریکا (یانکی های سابق) پیشنهاد برگزاری یک سری مذاکره فی مابین پیرامون مسابقات والیبال را مطرح کرده است.
    این وزارت خارجه گفته که با توجه به شکست مفتضحانه تیم ملی والیبال آمریکا در برابر ایران موجی از خشم و ناراحتی مردم آمریکا را در برگرفته و آنها از دولت مردان خود خواسته اند تا با ایران به توافقی در این زمینه دست یابد . مردم آمریکا اعتقاد دارند که این باخت خاطره دوتائی 98 را زنده کرد!
    در همین راستا قرار است بسته پیشنهادی زیر از سوی آمریکا به ایران تحویل داده شود و ایران هم فرصت دارد در مدت زمانی اندک نظر مثبت خود را اعلام کند .
    متن بسته پیشنهادی مذکور بدین شرح است :
    تعهدات آمریکا
    کشور ابرقدرت بزرگ آمریکای کبیر بر اساس این توافق متعهد میشود زین پس در مسابقات والیبال ایران و آمریکا این اقدامات را انجام دهد:
    در همه ست ها در زمین بازی حاضر شود.
    تیم والیبال ایران را به رسمیت شناخته و از شلیک هرگونه گلوله به نقاطی از بدن بازیکنان ایرانی که خطر مرگ بالای 70 درصد ایجاد کند ، خودداری نماید.
    هر کدام از بازیکنان آمریکا در هر ست فقط 5 فحش به بازیکنان ایران بدهند که تنها یکی از آنها شامل بستگان درجه یک بازیکنان ایرانی می شود!
    بازیکنان آمریکا تمام تلاش خود را برای گرفتن سرویس های بازیکنان ایرانی به کار خواهند بست اما این موضوع موجب نمی شود که بازیکنان ایرانی پر رو شده و هی کاری کنند که بازیکنان آمریکا مجبور شوند همه تلاش شان را بکار ببندند.
    الاخره بخشی از تلاش آنها باید باقی بماند یا نه؟
    دولت آمریکا متعهد میشود 5 توپ والیبال اصل را برای تمرین در اختیار ایران قرار دهد.
    دولت ایران میتواند در رده سنی نوجوانان و جوانان به پرورش والیبالیست بپردازد اما در رده بزرگسالان باید از اعضای تیم ملی چوگان و شمشیربازی برای مسابقات والیبال با آمریکا استفاده کند!
    دولت آمریکا متعهد میشود 8 عدد تور والیبال در اختیار ایران بگذارد و ایران اجازه دارد فقط این تورها را تعمیر کند و حق ساخت تور جدید نخواهد داشت.
    استفاده از تورهای ماهیگری بلا مانع است.
    دولت آمریکا یک عدد تلمبه نیمه اتوماتیک برای باد کردن توپ های والیبال در اختیار ایران قرار می دهد.
    تعهدات ایران
    کشور ایران بر اساس این توافق متعهد می شود زین پس در مسابقات والیبال ایران و آمریکا این اقدامات را انجام دهد:
    با سه نفر بازیکن درمیدان حاضر شود.
    یکی از بازیکنان باید از ناحیه هر دو چشم ، یا دو بازیکن از ناحیه یک چشم نابینا باشند.
    دولت آمریکا برای نشان دادن حسن نیت خود دخالتی در اینکه چشم راست یا چپ این بازیکنان نابینا باشد انجام نمی دهد.همچنین دولت آمریکا حاضر است در راستای اقدامات انسان دوستانه خود مقداری دارو که بدون درد چشمها را کور میکند در اختیار ایران قرار دهد!
    دولت ایران متعهد می شود از بین علی پروین و فیروز کریمی یکی را برای هدایت تیم ملی والیبال خود انتخاب کند . در عوض دولت آمریکا اختیار استفاده از ولاسکو برای مربی گری در هر کدام از تیم های فوتبال را به خود ملت بزرگ ایران واگذار می کند.
    تیم والیبال ایران حق ندارد سه سرویس را پشت سر هم بگیرد و سرویس های آمریکایی ها حداقل دو تا در میان باید بخوابند!
    قد بازیکنان ایران نباید بیشتر از 150 سانتی متر باشد.
    استفاده از هرگونه آب یا غذا توسط بازیکنان ایران در فاصله سه روز مانده به بازی ، دوپینگ حساب شده و بازیکن خاطی به استراحت اجباری در گوانتانامو محکوم می شود.
    دولت ایران متعهد میشود اجازه هر گونه بازدید از پادگانهای نظامی خود را به دولت آمریکا بدهد. (این بند چون در توافق نامه هسته ای نیامده بود گفتیم اینجا بیاریم و مطمئنیم دولت ایران برای نشان دادن حسن نیست خود حتما آن را خواهد پذیرفت)
    دولت آمریکا در پایان ، کمتر بودن تعداد تعهدات ایران نسبت به آمریکا را همچنان نشانه حسن نیت خود دانسته و اضافه کرده است دیگه چی میخواید ؟
  • سجاد مؤذنی
  • حسن روحانی در گفتگوی ویژه خبری قبل از انتخابات:

    «این حرف دروغ است. این‌ها مال بی سوادهاست. شاید (کسی که) در گوشی به شما می‌گوید بی سواد است … ما متوقف کردیم؟! ما کامل کردیم … این همان بد اخلاقی هاست که می گویم. این صدا و سیمای شما آنقدر این بد اخلاقی ها را گفته است، شما هم باور کرده‌اید».
    ولی امروز حقایق مشخص و واضح‌تر از گذشته نمایان شده است!

    شاید حالا بهتر بشود معنی آن پاسخ را فهمید:
    آنچه مرقوم داشته اید…

    و آنچه تعهد داده‌اید را، این روزها داریم می‌بینیم.

    ایکاش می‌شد،
    30 دی را از تقویم‌ها حذف کرد…
  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    ممنون که بهم سر زدی
    یه عکس گذاشتم انتهای مطلب
    نگاه کن جالبه
    عکس : 30 دی 1392
    پاسخ:
    متاسفانه...
  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    به مناسبت آغاز اجرای توافق ژنو
    مطلبی هرچند تکراری ولی به جا...
    "برای ثبت در تاریخ" و "توصیه های یک دیپلمات به عباس بن علی(ع)"
    منتظر حضور گرم و نظر خوبتان هستم
    و من اله توفیق...
    پاسخ:
    رای مردمی که معنای"مقاومت"رو درک نکنند، همین اندازه هم زیادیست!
    -
    متضرر نخواهیم شد انشالله.
    «ماموستا نژادی» شاعر اهل ارومیه
    الا نور طاها / تو ابن الرسولی
    تو از نسل حیدر/ تو جان بتولی
    تو از کربلایی / اوالامر مائی
    تو ای خامنه ای / نسیم بهشتی
    تو نیکو خصالی/ تو نیکو سرشتی
    تو نوری، صفایی / تو مر مسلمین را یگانه امیری
    خلیفه رسولی/ علی را وزیری
    همای رهایی / اوالامر مائی
    منم کرد سنی/ تویی رهبر من
    چنان آذری ها/ تویی سرور من
    تو وحدت ندایی / اوالامر مائی
    شهیدان سنی / که در خاک خفتند
    وصیت نوشتند / و بسیار گفتند
    تو مهر و وفایی/ اوالامر مائی
    من از دوست خواهم/ تو سالم بمانی
    تو صاحب لوایی / اوالامر مائی
    من از دوست خواهم / صفای خمینی
    و در توست؛ آری / وفای خمینی
    تو مهر و وفایی / اوالامر مائی
    پاسخ:
    هفته وحدت مبارکمون...
  • حمید رضا پازوکی
  • سلام علیکم.
    با مطلب من یک انسانم در آدرس جدید پدر فانی منتظرتان هستم.
    http://valedolfan.blog.ir/
    با حضورتان خوشحالم کنید.
    التماس دعا
    یازهرا....
    پاسخ:
    و علیکم...
    چشم.
  • سجاد مؤذنی
  • آن کسی که تو را خلق کرده است، اگر فقط دل پاک کافی بود، فقط می‌گفت:
    «آمنـــوا» اینکه کنار «آمنـــوا» گفته:«آمَنُـــوا وَ عَمِلُوالصَّالِحـــات»

    یعنی هم دلــت پاک باشد،هم کــارت....
    پاسخ:
    احسنت...
  • تک تیرانداز
  • با عرض سلام و خسته نباشید.
    بنده به دلایل وجود مشکلاتی، وبلاگم رو به آدرس http://graphi313.blog.ir انتقال دادم.
    خواهشمندم در پیوندها آدرس جدید تک تیرانداز رو تصحیح و اعمال فرمایید.
    منتظر حضور گرمتان در سنگر جدید تک تیرانداز هستم.
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام...
    مبارک باشه منزل جدید.
  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    اگه میشه کد امنیتی را بر دارید
    و من اله توفیق...
    پاسخ:
    سلام.
    وقت بگذاریم برای چیزهایی که ارزشش را دارد...
    (کامنت های ارزشمندتان منظور بود)
  • سجاد مؤذنی
  • توصیه های یک دیپلمات به عباس بن علی (ع)

    آقا جان سلام!
    راستش خیلی وقت بود که می خواستم چند کلمه خودمانی با شما درد دل کنم. نمی دانم! شاید هر کس دیگر غیر از شما بود، از کلمه درد دل استفاده نمی کردم. شاید صراحتا می گفتم می خواهم چند خط انتقاد کنم، گله کنم یا یک چیزی توی همین مایه ها! اما خب چه کنم که احترام شما خیلی واجب است و الان هم که دارم این حرف ها را می زنم، دست و پایم می لرزد و قلبم دارد از جا کنده می شود.
    قبلش البته باید این نکته را بگویم که بنده خودم از ارادتمندان شما هستم و همین مراسم عزاداری دهه ی اول محرم، که همه ساله توی وزارت خانه برگزار می شود به همت من بوده و خودتان هم که حتما شاهد بوده اید که چقدر تلاش می کنم تا این مراسم با مشارکت هرچه بیشتر کارکنان وزارت برگزار شود.
    منظور اینکه یک وقت خدایی نکرده از حرف هایی که می خواهم بزنم سوءتفاهم پیش نیاید!!
    می دانید آقا جان؟! چند وقت است دارم به این فکر می کنم که آیا نمی شد جوری عمل کرد که در عاشورای سال ۶۱ هجری آن فاجعه ی بزرگ پیش نیاید؟! واقعا نمی شد؟!
    با کمال معذرت و با همه ی احترامی که برای شما قائلم باید بگویم که در این ماجرا دو طرف افراط کردند!! به نظر من اگر کمی تدبیر و عقلانیت به خرج داده می شد، این فاجعه پیش نمی آمد! به نظر من، ما مصالح جبهه ی قلیل و ضعیف حسینی را نادیده گرفتیم و با دست خودمان بهترین نیروهای ایمانی و ارزشیِ زمانه را به مسلخ بردیم!
    ما امروز در حرفه ی خودمان اصطلاحی داریم با عنوان «رایزنی دیپلماتیک»! من هرچه فکر می کنم می بینم با رایزنی های دیپلماتیک می شد جلو این فاجعه را گرفت! شوخی که نیست! سر پسر پیغمبر خدا و بهترین اعوان و انصارش بر نیزه ی جفا رفت و اهل بیت مظلوم و زن و بچه ی معصومش، چهل روز آواره ی سفر اسارت شدند آن هم با آن اوصافی که می دانید و می دانیم! آیا این هزینه ی کمی بود؟! آیا ارزش نداشت برای جلوگیری از این هزینه ی گزاف، با طرف مقابل راه می آمدیم و اینقدر روی موضع خودمان پافشاری نمی کردیم؟!
    فدایتان شوم؛ لطفا احساسی برخورد نکنید! بیایید کمی منطقی باشیم!!
    یک طرف یک لشگر سی هزار نفری با پیشرفته ترین تجهیزات نظامی و با ثروت انبوه و امکانات مادی فراوان و یک طرف دیگر هفتاد و دو نفر. فقط هفتاد و دو نفر. عقل چه حکم می کند؟! نه! واقعا عقل چه حکم می کند غیر از رایزنی و تعامل؟!
    بالاخره آدم هر قدر هم که پلید باشد دیگر از شیطان که بدتر نیست! هست؟! شمر و عمر سعد خیلی که بد بودند، نهایتاً شیطان بودند! خب؛ ما الان در کشور خودمان داریم این مسیر را تجربه می کنیم. داریم با شیطان مذاکره می کنیم. آن هم شیطان بزرگ! البته حواسمان خیلی جمع است که یک وقت کلاه سرمان نرود! گفته ایم مذاکره باید برد-برد باشد. یعنی هم ما که در جبهه ی حق هستیم سود کنیم و هم شیطان!!
    خب آیا بهتر نبود همین مدل در کربلا هم پیاده می شد و ما نیروهای ارزشمند و بی نظیر جبهه ی حسینی را به این راحتی از دست نمی دادیم و به موازات آن، مخفیانه به کادرسازی و یارگیری و تربیت نیروی مضاعف می پرداختیم تا احیانااگر خدایی نکرده یک روز ضرورت اقدام نظامی هم پیش آمد، با عده و عُده ی کافی و از موضع قدرت وارد عرصه ی نبرد می شدیم؟!
    مثلا خود شما آقا جان! من شنیده ام شب عاشورا برایتان امان نامه آورده اند. خب این یعنی یک فرصت بسیار عالی! در دیپلماسی، ما به این جور اقدامات از طرفل دشمن، اصطلاحا می گوییم «چراغ سبز»! شاید می شد به بهانه ی این اقدام جلسه ای ترتیب داده شود، چانه زنی شود، بده بستانی انجام شود! ولی شما به راحتی این فرصت را از دست دادید و با یک ادبیات تند، امان نامه را رد کردید!
    ببینید آقا جان! من نمی گویم که شما باید امان دشمن را می پذیرفتید و حسین را رها می کردید. زبانم لال… خاک بر دهانم…
    حرف من این است که آوردن این امان نامه می توانست یک فرصت باشد برای رایزنی و مذاکره حداقل برای رفع تحریم آب! بگذریم اصلا…
    حرف در این باره زیاد است.
    راستی آقا جان باز هم بگویم این حرف ها همه اش از سر دلسوزی بود هاا! و گرنه من شما را بی نهایت دوست دارم!
    مخلص شما: دیپلمات
  • جوجه بسیجی پرشور
  • "سنگ محکی به نام محمود کریمی"
    مفتخرم به دعوت از نوکرای سیدالشهدا...
    fotros313.blogfa.com
    پاسخ:
    استفاده کردم...
  • سجاد مؤذنی
  • یه روز تو پیاده رو داشتم می رفتم، از دور دیدم یک کارت پخش کن

    خیلی با کلاس، کارت های رنگی قشنگی دستشه ولی این کارت ها رو

    به هر کسی نمیده.به خانم ها که اصلاً نمی داد و تحویلشون نمی

    گرفت، در مورد آقایون هم خیلی گزینشی رفتار می کرد و معلوم بود

    فقط به کسانی کارت میداد که مشخصات خاصی از نظر خودش داشته

    باشند.

    احساس کردم فکر میکنه هر کسی لیاقت داشتن این تبلیغات تمام

    رنگی خیلی خوشگل و گرون قیمت رو نداره، لابد فقط به آدم های

    باکلاس و شیک پوش و با شخصیت میده !


    بدجوری کنجکاو بودم بدونم اون کارت ها چی هستن !


    با خودم گفتم یعنی نظر این کارت پخش کن خوش تیپ و با کلاس راجع

    به من چیه ؟! منو تائید می کنه ؟!


    کفش هامو با پشت شلوارم پاک کردم تا مختصر گرد و خاکی که روش

    نشسته بود پاک بشه و برق بزنه ! شکمو دادم تو و در عین حال سعی

    کردم خودم رو جوری نشون بدم که انگار واسم مهم نیست !


    اما دل تو دلم نبود ! یعنی به من هم از این کاغذهای خوشگل میده ؟!

    همین طور که سعی می کردم با بی تفاوتی از کنارش رد بشم با

    لبخندی بهم نگاه کرد و یک کاغذ رنگی طرفم گرفت و گفت : آقای

    محترم ! بفرمایید !


    قند تو دلم آب شد ! با لبخندی ظاهری و با حالتی که نشون بدم اصلا

    برام مهم نیست بهش گفتم : می گیرمش ولی الان وقت خوندنش رو

    ندارم ! چند قدم اونورتر پیچیدم توی قنادی و اونقدر هول بودم که داشتم

    با سر می رفتم توی کیک ! وایستادم و با ذوق تمام به کاغذ نگاه کردم،

    فکر می کنید رو کاغذ چی نوشته بود ؟

    .
    .
    .
    .
    .
    .

    دیگر نگران طاسی سر خود نباشید ! پیوند مو با جدیدترین متد روز اروپا و امریکا !
  • سجاد مؤذنی
  • شیخ بهائی در یکی از سفرهای خود، با یکی از علمای اهل تسنّن ملاقات نمود، و خود را در مقابل او، در ظاهر شافعی وانمود کرد.

    آن دانشمند اهل‌سنّت که از علمای شافعی بود، وقتی که دانست شیخ بهائی، شافعی است، و از مرکز تشیّع (ایران) آمده، به او گفت: «آیا شیعه برای اثبات مطلوب و ادّعای خود، شاهد و دلیل دارد؟».

    شیخ بهائی گفت: من گاهی در ایران با آنها روبرو شده‌ام، می‌بینم آنها برای ادّعای خود شواهد محکمی دارند.

    دانشمند شافعی گفت: اگر ممکن است یکی از آنها را نقل کنید.

    شیخ بهائی گفت مثلاً می‌گویند: در صحیح بخاری (که از کتب معتبر اهل‌سنّت است) آمده، پیامبر (ص) فرمود:

    «فاطِمَةُ بَضْعَة مِنِّی مَنْ آذاها فَقَد آذانِی وَ مَنْ اَغْضَبَها فَقَدْ اَغْضَبَنِی»:

    «فاطمه(س)پارة تن من است، کسی که او را آزار دهد، مرا آزار داده و کسی که او را خشمگین نماید مرا خشمگین نموده است.»

    و در چهار ورق دیگر در همان کتاب است: «وَ خَرَجَتْ فاطِمَةُ مِنَ الدُّنْیا وَ هِیَ غاضِبَة عَلَیْهِما: «و فاطمه وفات کرد در حالی که نسبت به ابوبکر و عمر، خشمگین بود.»

    جمع این دو روایت و پاسخ به این سؤال طبق مبنای اهل‌سنّت چگونه است؟

    دانشمند شافعی در فکر فرو رفت (که با توجّه به این دو روایت، نتیجه این است که آن دو نفر (عمر و ابوبکر)، عادل نبودند پس لیاقت رهبری و خلافت امت را ندارند). پس از ساعتی تأمّل گفت: گاهی شیعیان دروغ می‌گویند، ممکن است این هم از دروغ‌های آنها باشد، به من مهلت بده امشب به کتاب «صحیح بخاری» مراجعه کنم، و صدق و کذب دو روایت فوق را دریابم، و در صورت صدق، پاسخی برای سؤال فوق پیدا کنم.

    شیخ بهاء می‌گوید: فردای آن روز، آن دانشمند شافعی را دیدم، از او سؤال کردم که مطالعه و بررسی تو به کجا رسید؟

    او گفت: همانگونه که گفتم؛ شیعیان دروغ می‌گویند، زیرا من صحیح بخاری را دیدم، هر دو روایت فوق در آن مذکور است، ولی بین نقل این دو روایت، بیش از پنج ورق فاصله است، در حالی که شیعه می‌گفت: چهار ورق فاصله است!!!
    http://pishine.com/archives/8205/%D9%82%D9%8A%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D9%8A%E2%80%8C%D9%85%D8%A7%D9%87-%D9%82%D9%85%D8%9B-%D8%B3%D8%B1%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DA%A9/
  • سربازولایت
  • باسلام

    با "جهادی بمانیم" به روزم ..

    تا زنده ایم مجاهدیم
    پاسخ:
    سلام...

    http://www.historydocuments.ir/show.php?page=article&cat=2&id=247
    پاسخ:
    بسیار متشکرم
    سلام
    با مطلبی تحت عنوان( احضاریه دادگاهی برای علی اکبر دهخدا بعلت اشتباهاتی در لغت نامه اش) پذیرای حضور گرمتون هستیم...
  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    به جا این همه نظر که من تو این وب سایت شما گذاشتم ، شما فقط اومده بودی بازدید از وبلاگ من ، الان آمار بازدیدم از google بیشتر بود!!!
    پاسخ:

    سلام

    شرمنده که فرصتم برای نظر گذاشتن کم بوده تا حالا

    من بعد، چشم...

    قلب ، جاده ای است
    که تنها مسافر آن باید خدا باشد .
    قلبی که با غیر خدا آشناست ،
    کوچه ای بن بست است .
    پاسخ:
    بله...
  • سجاد مؤذنی
  • از بس عمل به احکام دین اسلام نشده است ، وقتی امام زمان(عج) تشریف می آورند ، ما فکر می کنیم که دین جدید آورده اند.پ
    خیر برای این است که ما عمل به دین اسلام نکرده ایم.
    [ آیت الله حق شناس]
    پاسخ:
    آغاز امامتشون مبارک...
    -
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • سجاد مؤذنی
  • از ما، عمل چندانی نخواسته اند
    مهم تر از عمل کردن، "عمل نکـــردن" است
    تقـــوا یعنی عمل گنـــاه را مرتکب نشدن
    همه میپرسند چه کار کنیم؟
    من میگویم: بگویید چه کـــار نکنیم؟
    و پاسخ اینست :

    گــــــــنــــــــــــاه نــــکــنــیــد....

    آیت الله بهجت (ره)
    پاسخ:
    به به...
    -
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم واحفظ امامناالخامنه ای...
    (هدیه به روح عارف عالیقدر)
  • طلبه امروزی
  • سلامی و درودی
    با مطلب «صیغه های حرام ...!» بروز هستم . در این مطلب به بررسی مسائل «ازدواج موقت» و «تعدد زوجات» پرداختم . خواندن این مطلب راهبردی نوین برای دفع شبهات درباره این دو موضوع است .
    + بیان سه نکته درباره "ازدواج" و "عقد" و "عشق" ...، ما را دنبال کنید
    پاسخ:
    و علیکم
    ...
    سلام
    از خدا میخوام با زیارت عتبات عراق و شام و حجاز عطش زیارتتون فروکش کنه و بعد یه وقت درست و حسابی بهتون بده تا بیشتر از اینا هوای ما رو داشته باشید. و یه دعای دیگه هم شهادت نصیبتان شود مثل ذوالعلی ها...

    یا علی
    پاسخ:
    سلام...
    انشالله!
    سلام
    با مطلبی تحت عنوان(فقر اینه که...) به روزم
    منتظر حضور گرمتون و نظرات سازندتون هستم
    التماس دعا
    در پناه حق.
    پاسخ:
    سلام.
    دوست داشتم!
    (همون لایک اونا)
  • تک تیرانداز
  • سلام.
    تک تیرانداز با طرحی نو به روز میباشد.
    منتظر حضورتان هستم.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام...
    سلام
    آقا چرا نظرات بسته اس
    عزیزم نمیخواد کسی رو ببخشی فقط تشکر کن اگر امثال این ادما نباشن من و تو که دنیارو آب ببره مارو خواب میبره
    پاسخ:
    آقا خودتی! بی ادب! :)
    بنده از اصحاب فتنه و از سران فتنه و از نوچه های فتنه و کلا از فتنه و اینا تشکر میکنم :)
    -
    خداروشکر که توکلمون به خدا بود و توسلمون به ائمه و نگاهمون به کلام رهبری...
  • آزاد مرد
  • خلاصه کلام پست بعدیت این بود که اونایی که بصیرت داشتند ندا آقا سلطان رو به قتل رسوندند؟
    خیلی جالبه. وقتی تردید همه وجود کسی رو بگیره دائم سراغ توجیه خودشه. به جای این همه خوددرگیری کمی از اون وسیله ای که خداوند در جمجمه تون قرار داده استفاده کنید. قتل هم کار درستی نیست حالا به هر بهانه ای حتی برای خاموش کردن فتنه!!!!

    وقتی حرف های گنده تر از دهنت می زنی نظرها رو میبندی خواهر؟
    پاسخ:
    :)
    شما و همفکراتون همه همینطور متوهم هستید؟!
    این خیلی بده ها!
    واسه خودتون میگم!
    -
    اونها که بصیرت داشتند و راه رو درست تشخیص دادند، شدند شهید امیرحسام و اونها که ابزار کافی برای مقابله با فضای فتنه گون رو نداشتند شدند "ندا"یی که غلط فهمید و بدست همفکرانش کشته شد...
    -
    وقتی حرف هایی میزنم که به "تفکر" زیاد نیاز داره، می بندم تا وقت دوستان بجای نظر، به فکر بگذره...
  • طلبه امروزی
  • سلامی و درودی
    آیا ازدواج دختر و پسر نابالغ بنابر تشخیص پدر جایزاست؟، آیا ازدواج اجباری دختر به تشخیص پدر جایز است؟ آیا قتل دختر توسط پدر جایز است؟
    تمامی سوالات فوق را فقها بدان حکم جواز داده اند . ما در مطلب خود به اسم «ناموس کش» به نقد و ردّ این سه حکم پرداختیم . قطعاً خواندن این مقاله می تواند برای خیلی از زنان راهگشا باشد .
    + گزارشاتی از قتل دختر توسط پدر یا برادر و... به دلیل تن ندادن به ازدواج اجباری
    پاسخ:
    و علیکم...
    حاج آقا چه اصراری دارید به اجتهاد زودرس!
    اجازه بدید اندکی بیشتر درس دین بخونید و بعدا از خودتون تحلیل و حتی فتوا ارائه بدین!

    http://ayandehonline.com/?a=content.id&id=7867
    پاسخ:
    از نظر فنی که یادداشت بسیار ضعیفی بود!
    دوستان اهل فن خوب میدونند.
    از لحاظ تحلیل و نتیجه گیری هم که فضا روشن!
    -
    دوستان زحمت کش سایت رو میشناسید، بهشون بفرمائید یه مقدار هم به مخاطب احترام بگذراند بد نیست! اجازه بدن بجای اینهمه برچسب زدن، خودمون تشخیص بدیم و نتیجه بگیریم!
  • علی صداقت
  • سلام، نظراتش بسته بود ولی خب مسئله ای نیست اینجا که هست
    خداقوت حامی گرامی
    پاسخ:
    دعامون کنید.
  • علی صداقت
  • سلام، پست جدید؟ حرف نو؟ منتظریم . . .
    پاسخ:

    سلام...

    بزودی انشالله

  • سجاد مؤذنی
  • به نام خدا
    سلام دوستان
    یک موضوع جدّی که اگه دقت نکنیم، مایه‌ی سرافکندگی ما در قیامت خواهد بود ، بدون تعارف
    به نظرتون چرا دیگه هیچ کس حاضر نیست که اسم بچه‌اش رو «غضنفر» بزاره؟!
    (غضنفر: شیر، مرد با صلابت، شجاع؛ از القاب امیرالمؤمنین علیه السلام).
    بله، چون به مرور زمان اینقدر توی جوک‌هامون لقب غضنفر رو مسخره کردیم که
    می‌ترسیم وقتی بچه‌مون بزرگ بشه همه بهش بخندن

    چرا بعضی‌ها به نام‌های مبارک امامان نهم و دهم علیهما السلام، می‌خندن؟!
    چون هرجا معتادی بود اسمش رو می‌ذاشتیم «نقی» (= پاکیزه و تمیز) یا «تقی»
    (آتقی) (= با تقوا و پرهیزگار) و اصلا هم حواسمون نبود که چه می‌کنیم
    اگر تونستید به من بگید که چرا به اجناسی که از مد افتاده می‌گیم «جواد»
    (به آدم پرت میگیم جواتی)؟!!! مگه بین «جواد = بخشنده و با سخاوت» و از
    مد افتادن یک جنس رابطه‌ای هست؟

    چه کسی اولین بار جوک‌های اصغری و اکبری رو ساخت؟ منظورش چی بود؟و...
    ما چرا حساسیت نشان ندادیم؟
    شاید دقت نکرده باشید؛ مدتی داشتند در جوک‌های ترکی، کنیه «ابوالفضل» را وارد میکردند...
    شما را به خدا و خواهش می‌کنم اگه می‌کردید، دیگه این کارها رو نکنید که
    بقیه هم جرأت نکنند که مقدّسات را مسخره کنند و هرکس هم این کار رو کرد
    لااقل یه تذکر زبانی مؤدبانه بدید (جوک، علیه قومیتها اشکال شرعی داره چه
    برسه که اسامی والقاب ائمه هم درش گنجونده بشه).
    حالا هم اگه قبول دارید که این کارها اشتباه بوده و اگه خجالت نمی‌کشید
    از اینکه بقیه بهتون بگن اُمّل، این ایمیل رو برای دوستاتون بفرستید،
    بدون اینکه بعضی از ایمیل‌های دوستاتون رو از فهرست خارج کنید!!!!
    و
    1. اگه ایمیل یا پیامکی حاوی این اسامی مقدس بود، فروارد نکنیم و یا
    اسامی رو حتما تغییر بدیم و به فرستنده هم به بهترین زبان، تذکر بدیم.
    2. اگر در جمعی بودیم که کسی با این کلمات جوکی تعریف کرد یا به نحو بدی
    از این اسامی استفاده کرد، واکنش ما با دیگران متفاوت باشه، طوری باشه که
    گوینده متوجه بشه ما از این کار خوشمان نیامد و این کار درست نیست.
    ممنون که وقت گذاشتید و اندیشه کردید؛ با رعایت این نکته ساده، شاید چند
    سال دیگه خبری از این استهزاء (القاب ائمه) نباشه. ان شاء الله.
    وحرف آخـر:
    فرق اروپایی‌هایی که کاریکاتور رسول خدا وائمه رو میکشن، با مایی که
    القاب آنها را در جوک‌هایمان استفاده میکنیم چیه؟
    صلوات
    پاسخ:
    اوامر، چشم...
    -
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم واحفظ امامناالخامنه ای
    دلمون واسه شهادت تنگ شده
    پاسخ:
    آن "انس"م آرزوست...
    سلام
    «دیروز گیتی به احترام بسیجی های امام خمینی(ره) کمر خم کرد و امروز دنیا از آن اسلام می شود با بسیجی های امام خامنه ای!»
    آفرررررررررررررررررین
    و ممنون از حضور و نظر لطفتان
    یا حسین
    سلام
    یاد شهید چمران اقتادم
    که در این راه زن و فرزندانش را هم داد.

    خدای من خسته ام از نرسیدن به تو...
    پاسخ:
    سلام...
    و من یاد سیدمجتبی هاشمی.
  • سجاد مؤذنی
  • هنوزم نیزه ها مهمان سرهاست
    هنوزم چشم ها بر دست سقاست
    دل مهدی در این اندیشه باشد
    که زینب هر شبش یلدای غم هاست...
    "یامهدی"
    "لبیک یا حسینـ"
  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    میدونی 29 آذر چه روزی بوده ؟
    سالگرد چی بوده؟
    تو این روز چه اتفاقی افتاده ؟
    بی اتو وبلاگم بخون!!!
    خدا رحمتش کنه!
    نظر...نظر...نظر...یادت نره
    سلام
    با تو میگویم!!!!!!
    اللهم عجل لولیک الفرج
    منتظر حضور گرمتون و نظر سازندتون هستم
    التماس دعا
    در پناه حق
  • سجاد مؤذنی
  • کشتی در طوفان شکست و غرق شد.فقط دو مرد توانستندبسوی جزیره کوچک ‌بی‌آب و علف شنا کنندونجاتیابند.دو نجات‌یافته دیدند هیچ نمی‌توانند بکنند.با خود گفتندبهتر است ک از خدا کمک بخواهیم.بنابراین دست ب دعا برداشتندو هرکدام گوشه این از جزیره رابرای دعا و عبادت برگزیدند.نخست، از خدا غذا خواستند.فردا مرد اول درختی یافت و میوه‌ای بر آن.
    آن را خورد.اما مرد دوم چیزی برای خوردن نداشت.هفته بعد مرد اولاز خدا همسر و همدم خواستو فردای آن روز کشتی دیگری غرق شد.زنی نجات یافت و ب مرد اول رسید.حالا مرد دوم هیچ‌کس را نداشت.مرد اول از خداخانه، لباس و غذای بیشتری خواستو ب صورت معجزه‌آسا،تمام چیزهایی که خواسته بود دریافت کرد.ولی مرد دوم هنوز هیچ نداشت.روزی مرد اول از خدا کشتی خواستتا او و همسرش را با خود ببرد.فردای آن روز کشتی‌ای آمدو در سمت او لنگر انداخت،مرد اول خواستب همراه همسرش از جزیره برودو مرد دوم را همانجا رها کندپیش خود اندیشید:مرد اول حتما شایستگینعمت‌های الهی را ندارد.چرا ک درخواست‌های او بی‌پاسخ مانده،پس همینجا بماند بهتر استزمان حرکت کشتی،ندایی از او پرسید:چرا همسفر خود را در جزیره رها می‌کنی؟پاسخ داد:این نعمت‌هایی ک بدست آورده‌امهمه مال خودم است،همه راخود درخواست کرده‌ام.
    درخواست‌های همسفرم ک پذیرفته نشد،پس بهتر است همینجا بماند.پاسخ آمد:اشتباه می‌کنیو مدیون او هستی!زمانی ک تنها خواسته او را اجابت کردم،ایننعمت‌ها ب تو رسید.مرد با حیرت پرسید:مگر او چ خواست کباید مدیونش باشم؟ندا پاسخ داد:از من خواست کتمامخواسته‌های تو را اجابت کنم!
    پاسخ:
    جای نفر اول بوده ام خیلی وقت ها...
    و نفر دوم بوده ام همیشه برای خیلی ها.
  • طلبه امروزی
  • سلامی و درودی
    من دوباره برگشتم ... بروزم با مطلب «بازگشت» ، دلیل غیبتم را نوشته ام ... دوستانی که ما را لینک کرده اند ... آدرس وبلاگ قبلی را حذف و آدرس این وبلاگ را جایگزین کنند . + مباحثی درباره «آزادی بیان»
    پاسخ:
    سلام حاج آقای امروزی!
    علت چیست که هر کسی حرف تازه ای می زند(نخوانید "تازه بیان میکند"، دقیقا منظور همان بدعت است و گاها انحراف) عنوان "امروزی" می دهد به خودش؟!
    افکار از کجا نشأت میگیرد؟
    عقاید چطور؟
    نکند از زمان...!
    تو نائب برحق گل فاطمه ای *** سید علی حسینی خامنه ای

    خواهم زخدا به قدر موئی حتی *** بین من تو نیفتدم فاصله ای

    در محشر و در معرکه روزجزا *** تو باش شفاعتگرم و واسطه ای

    ای نور دو چشم مادر غمدیده *** تو مرحم زخم زینب عالمه ای

    ای پیش قراول سپاه مهدی *** گفتار توشد زینت هر جامعه ای

    مدیون خمینی و تو این بیداری *** از تو بگرفته حرکت شاکله ای

    در رزم چو حیدر و نداری هرگز *** از هیمنه ی پوچ عدو واهمه ای

    پرچم برسان به مقتدای دوجهان***بهتر زتو نیست سرور قافله ای

    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    الحمدلله که خط قرمز "ولی" ست.
  • متدینان باهوش وارد روان شناسی شوند
  • http://pejvakmag.ir/archives/2837/%D9%85%D8%AA%D8%AF%D9%8A%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%8A-%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF/
    پاسخ:
    متدین و باهوش...
    تکلیف دارند به ورود!
    سلام.
    ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم.....
    التماس دعا.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام...
  • محمد ره انجام
  • سلام.با یک مطلب مهم بروزم حتما ببینید و اگر تونستید نشرش بدهید
  • سجاد مؤذنی
  • جلد جدید کتاب خاطرات هاشمی رفسنجانی با عنوان «امام مخالف بود» با سرفصل‌های جدیدی چون امام مخالف شهردار نشدن محسن بود، امام مخالف هم گروه شدن با آرژانتین بود، امام مخالف اقدام افراطی‌ها برای جام زهر خواندن قطعنامه بود، امام انتقاد به مذاکره کنندگان را حرام می‌دانست، امام بخاطر علاقه‌اش به مستضعف‌ها همیشه دوست داشت با امثال ساحل عاج و غنا و سنگال و اتیوپی هم گروه شویم، امام موافق رفع فیلتر فیس‌بوک بود، امام مخالف فردو و نطنز و اراک و کلاً مخالف صنعت هسته‌ای بود و… روانه بازار خواهد شد.
    پاسخ:
    خدا عاقبت همه و در رأس، مدعیان"بزرگ"ی را بخیر کند...
    سلام...
    همه شوق آدم رو با اون عکس بالای صفحه میگیرید برای خوندن مطالب!
    -
    آقای سریع القلم هم مشایی دکترحسن هستند.
    بعـــــــــــــله!

    پاسخ:
    باز بعضى ها هى میخواهند اختلافها و شکافها را بیشتر کنند؛ نه، نباید اختلاف به وجود بیاید؛ همه با هم برادرند، همه با هم همکارى باید بکنند؛ همه باید براى ساختن کشور به یکدیگر کمک بکنند. به کسى نباید بیهوده تهمت زد؛ کسى را نباید به خاطر یک امر، از همه ى آن چیزهائى که صلاحیت محسوب میشود، انسان او را نفى بکند. با انصاف باید بود؛ با انصاف باید عمل کرد؛ با انصاف باید حرف زد. خداى متعال در مورد دشمنان میگوید: «و لا یجرمنّکم شنآن قوم على الّا تعدلوا اعدلوا هو اقرب للتّقوى»؛(7) اگر با کسى دشمنید، این دشمنى موجب نشود که نسبت به او بى انصافى کنید، بى عدالتى کنید؛ حتّى نسبت به دشمن؛ حالا آن که دشمن هم نیست. بى عدالتى ها را همه کنار بگذارند؛ بى انصافى ها را همه کنار بگذارند؛ همه در زیر پرچم نظام اسلامى و جمهورى اسلامى جمع بشوند؛ اصولى وجود دارد، به آن اصول همه پابندى خودشان را اعلام بکنند. در کنار هم باشند، اختلاف سلیقه هم باشد. چه اشکال دارد؟ همیشه اختلاف سلیقه بوده. در دورانهاى مختلف هر جائى که این اختلاف سلیقه ها و اختلاف برداشتها با هواى نفس انسان مخلوط شد، کار خراب میشود. هواى نفس را باید خیلى ملاحظه کرد. به خودمان در فریب خوردن از هواى نفس سوءظن داشته باشیم. نگاه کنیم ببینیم کجا نفس است و هوى هاى نفسانى ماست؛ کجا نه، واقعاً احساس تکلیف است؛ و در احساس تکلیف هم دقت بکنیم که قدم از دایره ى تکلیف آنطرف تر نباید گذاشت؛ زیاده روى نباید کرد. آن وقت لطف خدا با ماست. همچنانى که تا امروز به فضل الهى، به حول و قوه ى الهى، لطف الهى با ملت ایران بوده است؛ بعد از این هم ان شاءاللَّه خواهد بود.
    پاسخ:

    سلام

    خوش آمدین.

    اینکه رغبت بنده برای گشتن در وبی که سردرش عکس جناب اسفندیار مشایی خورده، به بی میلی تبدیل میشود امری کاملا شخصی ست و ارتباطی به اختلاف افکنی و اینها ندارد.

    ثانیا اینکه آقای سریع القلم همان حکمی را دارند برای آقای رئیس جمهور که مهندس مشایی داشت برای دکتر احمدی نژاد ارتباطی به بی انصافی و تهمت و ایجاد دشمنی و بی عدالتی و زیاده روی و هوای نفس و فریب خوردن و...ندارد!

    بنده مثل خیلی ها نسبت به اطرافم و مسائل مهم فکری در جریان بی تفاوت نیستم.

    -

    زنده باد اسلام!

    -

    بنده البته با شما برادر نیستم :)

    إن شــــــــــاء الله...
    وقتی عذاب بر بنی اسراییل طولانی شد،40روز به درگاه خدا ناله کردند.
    خدا استجابتشان کرد درحالیکه 170سال از 400سال مانده بود...
    امام صادق علیه السلام می فرمایند: شمانیز اگر چنین تضرع و زاری کنید،خدافرج مارا مقدر می کند.واگر چنین نکنید،این امر به آخرین حد خود خواهد رسید.
    بحار/ج53
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج...
  • امید صادق
  • خیلی قشنگ بود. ما رو برد تو حال و هوای با صفای جبهه ها. ممنون
    پاسخ:
    الحمدالله
    مظهر قدرت ایران شهدا هستند.

    ***

    هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است.

    مقام معظم رهبری
  • سجاد مؤذنی
  • فقر چیست؟
    فقر یعنی ...
    ادامه مطلب ...در وبلاگ
  • سجاد مؤذنی
  • استاد قرائتی:
    3 رقم جوان داریم:
    1- مثل آب است. در هر ظرفی شکل همان ظرف درمی‌آید. از خودشان اراده ندارند. هرطور زدند ما هم همانطور رقصیدیم!

    2- خودشان دارای فکر هستند. اگر همه هم این را گوش بدهند، می‌گوید: آقا این راه غلط است.

    3- غیر از اینکه راه خلاف را نمی‌رود، سعی می‌کند خلافکارها را هم به راه خودش بیاورد.

    پس اگر بردنت آب هستی، شل هستی!
    اگر مقاوم بودی طلا هستی. طلا در لجن هم طلا است.
    اگر دیگران را به راه حق بردی، امام هستی.
    امام یعنی کسی که راه حقی را برود، و افراد دیگر را هم به راه حق دعوت کند.
  • محمد ره انجام
  • سلام.بنده از برادران و خواهران فعال در عرصه ی جنگ نرم میخواهم که به فاکتورهای شخصیتی شهدا بپردازیم و ان را با روشهای مختلف مانند تاریخ شفاهی،نرم افزار و ... به اقشار مختلف مردم منتقل کنیم.
    پاسخ:
    انشالله...
    نگفتم که خوبه گفتم چندش آور نیست. مثل بقیه پستهات توهین به این و اون و بررسی مسائل جنسی-حجابی نیست. نگران نباش خانوم ما تا شما رو هدایت نکنیم خودمون هدایت نمیشیم :))
    پاسخ:
    توهین به این و اون؟!
    بررسی مسائل جنسی؟!!!
    ...
    تمام جامعه مستقیم و غیرمستقیم از "زن" تشکیل شده.
    (چه وجود شخص زن و چه مردان که پرورش یافته دامان زنها هستند)
    پس پرداختن به "زن" نگاه جنسیتی نیست!
  • سیدِ حسنی
  • اونا که دنیا رو به بازی میگیرن
    اونا که تو بند محبت اسیرن
    آخر یه روز شهید میشن
    پاسخ:
    انشالله...
  • سجاد مؤذنی
  • نظر علامه حسن زاده آملی و آیت اله بهجت(ره) در مورد مقام معظم رهبری چیست؟؟؟
    خودت برو بخون
    .
    .
    .
    علی جوان است؟؟؟
  • مطالبات زنان
  • http://fa.womendemands.net/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA.aspx
    چه عجب یه پست غیرچندش گذاشتی
    پاسخ:

    حتی جمله ی آخرش؟!!!

    -

    خب الحمدالله شما هم هدایت شدید.

    شهید آوینی: شاید جنگ پایان یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت؛ زنهار این غفلتی که من و تو را فرا گرفته ظلمات جهنم است.

    مطلب زیر راهم بخوانید، بد نیست:

    http://www.alef.ir/vdchwqniq23nvmd.tft2.html?207597
    موفق باشید.
  • جواد آقایی
  • سلام
    این ها که شما عکسشان را گذاشته اید، هیچکدام حقوقدان نبوده اند و مثلا نظامی یا سرهنگ بوده اند...


    کربلا ببینمتان
    یا علی
    پاسخ:
    دقیقا!
    چقدر دلم تنگ شده برای اون آدمهای خوش قلب و آسمونی...
    سلام
    مشکل اینجاست اونایی که روزی لحظه شماری میکردند تا جنگ تموم بشه...کسایی که کاری نه برای این کشور ونه برای این نظام کردند حالا شدند صف اول مدعی العموم ها!!!!

    بازهم بی ادعا ها هستند اما دوران با اخلاص ها گذشت....
    پاسخ:
    بااخلاص های دیروز، پدرومادران ما بودند!
    این یعنی باید بااخلاص های امروز، من و شما باشیم...
    هستیم؟
  • زهرا رئیسی
  • سلام حامی جان بازم مثل همیشه زیبا بود
    خدا قوت
  • مهاجرجهادی
  • امام خامنه ای:درشرایط فعلی مجموعه های دانشجویی بایدتوجه وتوان خودرابه سمت کارهای عمیق فکری وتحقیق درزمینه مسایل کلامی،اخلاقی،تاریخی،مسایل انقلاب ومسایل گوناگون کشورمعطوف کنند.
    روزدانشجومباااارک :-))
    پاسخ:
     :)
  • سجاد مؤذنی
  • در تاریخ ثبت شده است:
    «سرهنگ احمدی نژاد»
    اولین حضورش در روز دانشجو 20 آذر 85 و در دانشگاه امیر کبیر بود، آن روز همه تشکل ها اعم از انجمن اسلامی تا بسیج دانشجویی و کانون های صنفی دانشگاه امیرکبیر و ... جلوی رییس جمهور صحبت کردند، آخر سر هم عده ای در برابر سرهنگ، عکسش را آتش زدند و رفتند ...

    «یک حقوقدان» نیز امروز اولین حضورش به مناسبت روز دانشجو را در دانشگاه شهید بهشتی تجربه کرد
    و نه تنها هیچ تشکل دانشجویی در برابر او حق سخنرانی نداشت،
    بلکه خیلی ها می گفتند نفهمیدیم اصلا چطور کارت ورود به مراسم توزیع شد!
    تا نیمه سالن که فقط اساتید و کارمندان دانشگاه بودند، نیمی از سالن هم رییس جمهور هر چه می گفت تایید می کردند؛ این بود مراسم روز دانشجوی 1392!
    پاسخ:
    همین است که هست!
    -
    به رای اکثریت 51 درصدی مردم، احترام بگذارید!
    سلام
    دیدن این عکس ها که اینهمه لذت داره، اونجا بودن و جای این عکس ها بودن دیگه چه محشری میشه...
    فکر کنم نزدیک ترین راهی که بشه کمی از اون صفا رو درک کرد، اردوی جهادی باشه...
    زیبا بود وسپاس
    شهادت نصیبتان
    علی مدد
  • سجاد مؤذنی
  • من هیچ وقت گریه نمی‌کردم
    چون اگر اشک می‌ریختم آذربایجان شکست می‌خورد
    و اگر آذربایجان شکست می‌خورد، ایران زمین می‌خورد
    اما تو مشروطه دو بار آن هم در یک روز اشک ریختم...
    حدود 9 ماه بود تحت فشار بودیم بدون غذا بدون لباس
    از قرارگاه آمدم بیرون چشمم به یک زن افتاد با یک بچه در بغلش
    دیدم که بچه از بغل مادرش آمد پایین و چهار دست و پا رفت به طرف بوته‌ی علف، علف را از ریشه در آورد
    و از شدت گرسنگی شروع کرد خاک ریشه‌ها را خوردن
    با خودم گفتم الان مادر آن بچه به من فحش می‌دهد و می‌گوید لعنت به ستار خان که ما را به این روز انداخت
    اما مادر کودک آمد طرفش و بچه‌اش را بغل کرد و گفت:
    عیبی ندارد فرزندم...
    "خاک می‌خوریم؛ اما خاک نمی‌دهیم..."

    "ستارخان"
    پاسخ:
    آنم آرزوست!
  • سجاد مؤذنی
  • استاد گیر داده بود که همه باید کراوات بزنن
    می گفت سر جلسه امتحان بی کراوات بیاین ، دو نمره ازتون کم می کنم
    مصطفی براش مهم نبود
    واسه همین خیلی راحت بدون کراوات اومد سر جلسه
    استاد هم تهدیدش رو عملی کرد
    از مصطفی دو نمره کم کرد
    نمره اش شد ۱۸
    باز هم بالاترین نمره...!

    پی نوشت:

    شادی روح ملکوتی شهید مصطفی چمران حمد و صلوات
    حرفهایی برای گفتن هست که بین من و خدا بماند...فقط اینکه چرا دانشگاههای ما مصطفی پرور نیستند...
  • سربازولایت
  • سلام
    تصاویر بسیجی های امام خمینی ره زیبا و دلنشین بود ..

    ولی بسیجی های امام خامنه ای خبری ازشون نیست !!! ریا میشه ؟!!!

    تصاویر این بسیجی ها کنار هم بیاید تن دشمن می لرزد ...
    پاسخ:
    بقول سیدمرتضی آوینی همه اجرها در گمنامی ست!
    -
    دشمن خوب میداند"ما اهل کوفه نیستیم..."
  • زینب حیدری
  • نظرِ مهاجر جهادی داغونم کرد................ محشر گفت فقط حیف که کوتاه بود همه جمله ها برای اولین بار بود که خوندم... الانم حالم خفن گرفته حرف قشنگی برای گفتن ندارم...

    فی امان الله
    پاسخ:
    حرف قشنگ، حال قشنگ نمیخواهد...
    و چه بسا حالی که "تو" بد میدانی، بهترین باشد برای "او"!
  • مهاجرجهادی
  • سلام
    نمیدونم چراهرعکس روکه نگاه میکردم یه دنیابرام حرف داشت...
    عکس اول:پیرعاشورا حبیب ابن مظاهر..

    عکس دوم:انشاالله سیاست مابراین است که اگرقرارشودروزی همه مردم ،نان خالی نوش جان کنندولی باآمریکا بجنگند...شهیدبهشتی

    عکس سوم:مکه برای شما،فکه برای من!بالی نمیخواهم این پوتین های کهنه هم میتوانندمرابه آسمان ببرند...شهیدآوینی

    عکس چهارم:ما ولایت رااینگونه میشناسیم که اگرگفت نفس نکش به واقع دهانمان رامیبندیم ونفس نمیکشیم...شهیدمجیدرمضان

    ودرآخر شهداشرمنده ایم...
    پاسخ:
    سلام...
    -
    با چشم دل دین، به همین جا هم میرسد.

    حرثمه قبلا جزئ افسران امیر المومنین درصفین وازدوستان سابق امام حسین بوده ودر راه کربلا با امام حسین روبرو می شود .به امام حسین می گوید"بگذارید خاطره ای عرض کنم.مادر جنگ صفین وقتی برگشتیم،همین جاکه رسیدیم،علی از اسب پایین آمدومشتی از این خاک را برداشت و بو کرد وپس از مکثی گفت:حسین من اینجا کشته خواهد شد.بنده خدمت رسیدم که این خبر وخاطره را عرض کنم"
    امام حسین به او می گویند "بسیار خوب،حال چه؟"ا معناانت ام علینا؟"با ما هستی یا برما؟دراین نبرد چه میکنی؟!"گفت "لامعک ولاعلیک"من نه باشما هستم ونه علیه شما.زن وبچه دارم.عفو بفرمایید
    امام هم به او میگوید"پس برو.حال که بیطرف می مانی،ازاین جا دور شو،آن قدر دور که صدای غربت ما را نشنوی،زیرا هرکس صدای ما را بشنودوکمک نکند،جهنمی است

    پاسخ:
    لبیک یا خامنه ای، لبیک یاحسین(ع) است.
    نظر من کو ؟!
    به آلبوم کی دستبرد زدین :D
    پاسخ:
    با اجازه ی کامل استفاده شده...
  • سجاد مؤذنی
  • سید مهدی قوام یه روز از مجلس روضه داشته برمیگشته خونش که یهو یه چیزی توجهش رو جلب میکنه. می شنوه که یه شخص داره های های داد میزنه و گریه میکنه.....
    میره جلو تر و میبینه که تو میدون شهر هیچ کاسبی نمونده به جز یه یخ فروش که داره داد میزنه: که آهای مردم بیایید یخ های منو بخرین،این همه سرمایه ی منه، سرمایه ام داره آب میشه و از بین میره...
    وقتی سید اون صحنه رو میبینه همه یخ های اون مرد رو میخره و خودش هم میشینه کنار دست اون مرد یخ فروش شروع میکنه به گریه کردن...
    مرد یخ فروش میپرسه شما چرا گریه میکنی؟
    سید میگه تو با این کارت چه درسی به من سید مهدی دادی..... تو یخ هات داشت آب میشد این همه داد زدی گریه کردی.....
    من چیکار کنم که عمرم آب شد....
    تو گناه آب شد....
  • سجاد مؤذنی
  • چه خوب می شد جای شب زنده داری پای شبکه های اجتماعی
    با گریه شب زنده داری کنیم
    چه خوب میشد به جای لایک جمع کردن
    صواب جمع میکردیم
    چه خوب می شد جای چک کردن شبکه اجتماعیمون
    سایت اقامونو چک می کردیم
    چه خوب میشد به جای نگاه کردن به مانیتور و خوندن پست ها
    قران میخوندیم
    بیشتر برای خودم گفتم کسی به دل نگیره
  • فرزند خاک
  • سلام...
    آری..هعی
    التماس دعا
    یاعلی مددی
  • علی صداقت
  • سلام، زیبا بود، خصوصا تصویر دومی و سفره :)
    + برای نظر دادن پست آخر هم چک کردم مشکلی نداشت، نمیدونم چرا براتون مشکل ایجاد شده
    خب شما چرا انقدر کوتاه و کم می نویسید ؟ همین دو خط ؟ نه تحلیلی ته صحبتی نه ...
    یعنی همش به عهده خود مخاطب؟
    شوخی کردم خواهرم
    سلام
    خوب هستید ؟
    راستی میگید طولانیه ...اما یک مقداریش مال خودمه یک مقداریش هم مربوط به کپی از اون سایته ...
    البته به نطر من ما باید سعی کنیم یک خورده بیشتر زحمت بکشیم و بخوانیم فرض کنید دارید درس می خوانید یک شبه کل کتاب رو باید بخونید تا امتحان بدهید حالا یک پنج دقیقه هم مطالب من رو بخونید
    باز هم خدا به شما خیر بده نظر میدین بقیه نه میگن خوبه نه می گن بده
    خب موفق باشید
    یاد دوستان خدا به خیر
    یاد ...
    سلامتی همه رزمنده ها صلوات
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم واحفظ امامناالخامنه ای...
  • سجاد مؤذنی
  • خبرنگار
    ﺍﮔﺮ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯼ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻠﯽ ﻭﺍﺭﺩ ﺧﺎﮎ ﺍﯾﺮﺍﻥ
    ﺷﻮﺩ ﻭ 10 ﺑﻤﺐ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺷﻬﺮ
    ﺷﻤﺎ ﺑﺮﯾﺰﺩ ﺑﺎ ﭼﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺍﯾﻦ
    ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﺭﺍ ﻣﻨﻬﺪﻡ ﮐﻨﯿﺪ
    ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﺟﻌﻔﺮﯼ:
    ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﭼﻨﺪ ﻋﺪﺩ ﺑﻤﺐ ﻭ ﮐﺠﺎ
    ﻣﯽ ﺭﯾﺰﺩ ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﺴﺖ ﮐﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﺮﮔﺸﺖ
    ﺍﯾﻦ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ...دیگر ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻠﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ
    ﺩﺍﺷﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻓﺮﻭﺩ ﺑﯿﺎﯾد

    دکتر ظریف
    آیا فکر کردید آمریکا که می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می ترسد؟ آیا واقعا به خاطر قدرت نظامی، آمریکا جلو نمی آید؟ بر اساس
    کدام سند فکر می کنید آمریکا می تواند به اطلاعات نظامی ما دست پیدا کند؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی